پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی در ۹۸ روستای استان البرز با ۲۸۲۴ واحد مسکونی نمونه استانی از ۲۱ مهرماه به اجرا در می آید.

شعار سال: علی رحیمی زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی بهسازی مسکن روستایی است و جهت برنامه ریزی نیازمند داشتن آمار و اطلاعات دقیق و بهنگام از وضعیت کمی و کیفی مسکن در روستاهای کشور است.

وی افزود: در تحقق این امر اجرای طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی هر پنج سال یکبار توسط بنیادمسکن با همکاری مرکز آمار ایران برگزار می شود.

رحیمی زاده تصریح کرد: چهارمین دوره طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی از ۲۱ مهر به مدت یکماه همزمان در سراسر کشور در سطح روستاهای البرز نیز اجرا می شود و گامی مهم در جهت اجرای طرح های عمرانی و نیز ساماندهی و بهسازی مسکن های روستایی است.

وی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد وگفت: بررسی امکانات عمومی، ویژگی های سکونتی و بهداشتی و نوسازی مسکن روستایی، بهبود و ساماندهی امکانات معیشت روستائیان جهت برنامه ریزی دقیق دستگاه های اجرایی در راستای توسعه و عمران مناطق روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی البرز به نقش بسیار پر اهمیت روستانشینان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح مردم ساکن روستاها در مشارکت و همکاری و ارائه اطلاعات دقیق به مسئولین آمارگیری نقش مهم و اساسی دارند.

این مسئول در پایان با بیان اینکه این دوره از طرح آمارگیری ویژگی های مسکن روستایی در شش شهرستان استان البرز اجرا می شوند گفتک طرح شامل ۳۳ روستا در شهرستان های کرج، اشتهارد و فردیس، ۲۶ روستا در شهرستان ساوجبلاغ، ۲۳ روستا در شهرستان طالقان و ۱۶ روستا در شهرستان نظرآباد می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قدرس آنلاین، تاریخ 12 مهر97، کدمطلب: 622934، www.qudsonline.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین