پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح ها و فعالیت های عمرانی مختلف در روستاها از عوامل اصلی جلوگیری از مهاجرت مردم به شهرهاست که در این ارتباط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش موثری دارد.

شعارسال: محمدرضا صباغیان بافقی یکشنبه شب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمران روستاهای شهرستان مهریز با اشاره به اینکه دولت تاکنون کارهای خوبی در این ارتباط انجام داده است، بر ضرورت تداوم آن با همکاری مردم تاکید کرد.

وی اضافه کرد: اجرای طرح های هادی روستایی و مسکن روستایی باید در این حوزه انتخابیه بیشتر پیگیری شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: دهیاران و اعضای شوراها باید در کنار دستگاه های مرتبط به خصوص بنیاد مسکن برای تسریع در انجام برنامه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم تلاش کنند .

نماینده مردم شهرستان های مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس یادآور شد: تامین زمین مورد نیاز جوانان در روستاها و تامین مسکن این قشر نقش مهمی در کاهش میزان مهاجرت به شهرها مختلف خصوصا مرکز استان یزد دارد.

صباغیان از بخشداری مهریز برای رسیدگی بیشتر به عمران روستاها و تامین نظر مردم و جوانان به عنوان یک کار مهم یاد کرد و پیگیری آن را خواستار شد.

همچنین مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد گفت: به برکت پیروزی انقلاب این نهاد با همکاری دستگاه ها و همراهی مردم تاکنون کارهای خوبی در روستاها انجام داده است.

علیرضا قربانی افزود: اجرای طرح هادی، واگذاری زمین، ساخت مسکن و ارائه تسهیلات برای بازسازی منازل و همکاری با دستگاه های مختلف و بخشداری ها برای انجام برنامه های عمرانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای سیاست های دولت در روستاها به همکاری تمام بخش ها و پیگیری بخشداری ها و دهیاران نیاز است که تاکنون اقداماتی انجام شد و این کارها ادامه دارد.

قربانی ابراز امیدواری کرد، بنیاد مسکن بتواند وظایف خود را در روستاها در ارائه خدمت به مردم و جوانان با همکاری شوراها و دهیاران بهتر و بیشتر انجام دهد.

همچنین بخشدار مرکزی مهریز گفت: تعامل خوبی بین بخشداری و دهیاران شهرستان با بنیاد مسکن در انجام طرح های عمرانی روستاها و طرح های هادی روستایی وجود دارد.

مهدی دهقان زاده افزود: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن جوانان، بازسازی منازل روستایی و همکاری در انجام طرح های عمرانی در کنار فعالیت های فرهنگی محور فعالیت مجموعه بخشداری است.

از جمعیت 50 هزار نفری مهریز 65 درصد در دهستان های ارنان، تنگچنار، بهادران، میانکوه و خورمیزات زندگی می کنند و بقیه در مرکز شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 19شهریور 1397 ، کدخبر: 83028306،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین