پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۰۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
استاندار یزد در شورای اداری شهرستان مهریز بر استفاده از همه ظرفیت های شهرستان ‌های استان در فراهم نمودن زمینه مناسب برای مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای رونق تولید، اشتغال نیروهای دانشگاهی بومی و اتمام پروژه های نیمه تمام، تاکید کرد.
شعار سال: استاندار یزد در شورای اداری شهرستان مهریز بر استفاده از همه ظرفیت های شهرستان ‌های استان در فراهم نمودن زمینه مناسب برای مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای رونق تولید، اشتغال نیروهای دانشگاهی بومی و اتمام پروژه های نیمه تمام، تاکید کرد.

 "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در نشست شورای اداری شهرستان مهریز که با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در سالن پردیس شکیب مهریز برگزار شد، گفت: سفرهای شهرستانی آیت الله ناصری حرکت خوب و ستودنی است که به ایجاد همبستگی‌، ‌همدلی، صمیمیت و تعامل دستگاه‌های مختلف و مردم و مسئولان کمک می‌کند و خوشبختانه آثار اقدامات ایشان را در این مسیر مشاهده کرده ایم.

"محمدعلی طالبی" ادامه داد: شهرستان مهریز چهارمین شهرستانی است که به طور مشترک با نماینده محترم ولی فقیه در استان در آن حضور یافته ایم و این در حالی است که بسیار نیازمند همراهی مردم و ارتباط و تعامل بیشتر مردم با مسئولان هستیم و امیدواریم چنین فضای همدلی را در همه شهرستان‌های استان ایجاد کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در شهرستان مهریز نیز بیشترین ارتباط و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی با ائمه جمعه و جماعت و روحانیت ‌معزز وجود دارد و نوع ارتباط امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان و همراهی و تعامل مردم با مسئولان ضریب موفقیت و کارکرد دستگاه های دولتی را افزایش داده و رشد و ارتقای شهرستان مهریز را در ابعاد مختلف توسعه آن هموارتر کرده است.

طالبی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت کشور در سال جاری به لحاظ اعتبارات دولتی لازم است زمینه مناسب برای مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ‌رونق تولید، اشتغال نیروهای دانشگاهی بومی و اتمام پروژه های نیمه تمام فراهم شود.

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۰ پروژه که نیازمند پیگیری جدی برای به نتیجه رسیدن است در سطح استان ا‌حصاء شده، گفت: برنامه ریزی دقیقی برای این پروژه ها داریم و میزان پیشرفت پروژه ها به صورت ماهیانه مورد ارزیابی قرار می گیرد. وی در ادامه از فرمانداران ‌خواست تا اولویت ها و پروژه های نیمه تمام شهرستان های تحت مسئولیت خود را مشخص و به مدیریت ارشد استان ارائه کنند تا مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

طالبی در پایان سخنان خود به ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان مهریز در حوزه های مختلف ازجمله در بخش صنعت ، بازرگانی و گردشگری اشاره نمود ‌و خاطرنشان کرد: "معدن مهدی آباد" پروژه بزرگی در سطح ملی و در بخش صنعت و معدن و "بندرخشک پیشگامان" ظرفیت بسیار خوب استانی در بخش بازرگانی است که در شهرستان مهریز وجود دارد و اگر به این ظرفیت ها در کنار پتانسیل های بسیار خوب مهریز در حوزه گردشگری توجه شود دیگر مشکلی به نام اشتغال در این شهرستان نخواهیم داشت.

توسعه پایدار ‌مهریز با توجه به ظرفیت های گردشگری ‌شهرستان
فرماندار مهریز نیز در این نشست گفت: ظرفیت های خوبی در این شهرستان به خصوص در حوزه گردشگری وجود دارد که باید از آن برای توسعه پایدار منطقه بیش از گذشته بهره گرفت.

"‌رضا زارع زاده" افزود: زیر ساخت های خوبی در شهرستان ‌مهریز وجود دارد و همه مدیران برای همکاری با بخش خصوصی و خیران برای توسعه منطقه و گردشگری آمادگی دارند.

زارع زاده تصریح کرد: موقعیت خاص مهریز به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده شمال- جنوب کشور، شرایط مناسب آب و هوایی و مردم فعال و مسئولان ‌همدل و پرتلاش زمینه توسعه را برای این شهرستان فراهم کرده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:7 اردیبهشت1398،کدخبر:838945،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین