پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۸۶۲
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
استاندار یزد در دیدار با هیئت رئیسه اتاق تعاون استان بر ضرورت فراهم شدن ساز و کارهای اعتمادآفرین برای سرمایه گذاری مردم در بخش تعاون تاکید کرد.وی افزود: در شرایط فعلی که ما بسیار نیازمند مشارکت مردم هستیم و دولت با محدودیت منابع مالی روبروست و بخش خصوصی نیز در حوزه اقتصاد با مشکلات دست و پنجه نرم می کند، بخش تعاون می تواند با استفاده از سرمایه های خُرد مردم و تشکیل شرکت هایی با سرمایه گذاری مناسب، کارهای اقتصادی خوبی انجام دهد.

شعار سال: استاندار یزد در دیدار با هیئت رئیسه اتاق تعاون استان که در سالن زنده یاد حمید‌یا استانداری برگزار شد،‌ گفت: تعاون بار معنایی خاصی مبتنی بر ارزش‌های ملی و دینی ما دارد و به اتکای همین بار معنایی می تواند قوی تر و بهتر از دولت و بخش خصوصی در عرصه اقتصاد وارد شود.

"محمدعلی طالبی" ادامه داد‌: البته لازم است دولت زمینه های فعالیت موثر بخش تعاونی را فراهم کند و تعاونی‌ها نیز قدر فرصتها و ظرفیت‌هایی که در اختیارشان قرار می گیرد را بدانند.

وی افزود: در شرایط فعلی که ما بسیار نیازمند مشارکت مردم هستیم و دولت با محدودیت منابع مالی روبروست و بخش خصوصی نیز در حوزه اقتصاد با مشکلات دست و پنجه نرم می کند، بخش تعاون می تواند با استفاده از سرمایه های خُرد مردم و تشکیل شرکت هایی با سرمایه گذاری مناسب، کارهای اقتصادی خوبی انجام دهد.

عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: یکی از بهترین شیوه ها برای جذب منابع خُرد مردم تعاونی ها هستند اما باید بتوانیم برای جلب اعتماد مردم و سرمایه‌گذاری در بخش تعاون، ساز و کارهای اعتماد آفرین جهت جذب سرمایه گذاری مردمی را فراهم کنیم و اگر این مهم تحقق یابد، از جهت همراه شدن سرمایه های مردم با بخش تعا‌ون کمترین مشکل و مسئله را در استان خواهیم داشت.

" طالبی" در پایان سخنان خود گفت: انتظارمان این است که جایگاه تعاون به ویژه در بخش اشتغال و اقتصاد استان به درستی تعریف شود ‌و بخش تعاون علایق و اهداف خود را در حوزه سرمایه‌گذاری اعلام کند تا با برنامه‌های ویژه و حمایت و پشتیبانی مسئولان بتوانیم کارهای بزرگی را برای توسعه استان انجام دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 30 اردیبهشت 98، کد خبر: 848282، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین