پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تفت گفت: تمرکز این شهرستان بر توسعه گردشگری و پایداری جمعیت در مناطق روستایی باشد.

شعارسال:استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تفت گفت: تمرکز این شهرستان بر توسعه گردشگری و پایداری جمعیت در مناطق روستایی باشد.

 محمدعلی طالبی در نشست شورای اداری شهرستان تفت با اشاره به مرور 40 سال گذشته و ترسیم مسیر آینده گفت : در حال حاضر لازم است با نگاه به نقاط ضعف و قوت و مرور دوباره اهداف و آرمان های انقلاب، یادآور شویم نگاه مردم به آینده با چه رویکرد و شعاری بوده و در همان مسیر برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

طالبی با تاکید بر همدلی و کنار گذاشتن دیدگاه ها و سلیقه های مختلف یادآور شد: شهرستان تفت به واسطه نزدیکی به مرکز استان ظرفیت های خوبی برای توسعه در بخش‌های مختلف به ویژه گردشگری دارد و ضروری است با تمرکز بر پایداری جمعیت به رفع مشکلات و تقویت زیرساخت های روستایی در این شهرستان پرداخته شود.

استاندار یزد بیان کرد: طرح های خوبی برای تامین آب آشامیدنی روستاها در حال پیگیری است و برنامه هایی که در روستاها انجام می گیرد باید با هدف هدایت تسهیلات حمایتی دولت به سمت توسعه و فعال سازی سرمایه های موجود باشد.

 همزمان با دهه فجر تعداد 123 پروژه با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال و اشتغال 149 نفر در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار17 بهمن ، کدخبر: 724933،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین