پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۷۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
استاندار یزد در کنگره ملی مسائل اجتماعی جوانان، با اشاره به چالش اشتغال جوانان، بیان داشت: یکی از عوامل بیکاری فارغ التحصیلان جوان را می توان نامتناسب بودن فرصت های شغلی با این نیاز ها نام برد
شعارسال:استاندار یزد در کنگره ملی مسائل اجتماعی جوانان، با اشاره به چالش اشتغال جوانان، بیان داشت: یکی از عوامل بیکاری فارغ التحصیلان جوان را می توان نامتناسب بودن فرصت های شغلی با این نیاز ها نام برد.

 محمدعلی طالبی صبح امروز در کنگره ملی مسائل اجتماعی جوانان با اشاره به مقالات راه یافته به این کنگره علمی اظهار داشت: در مقالاتی که امروز در کتابچه چاپ شده رویکرد خوبی مشاهده می شود اما موارد مهمی به ویژه در حوزه اشتغال جوانان وجود دارد که باید به آنها نیز پرداخته شود.

استاندار یزد عنوان کرد: شکاف بین نسلی که امروز در جامعه ما وجود دارد، تاثیر بسزایی در مسائل مختلف گذاشته که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: باید از جوانان به نحو احسن حمایت کرد و این حمایت و ارتباط با آنها و همکاری خوبی که در استان وجود دارد، راهبردهای برنامه های استان با محوریت جوانان بسته شده است.

طالبی افزود: در استان یزد نیز مانند سایرین استانها بحث اشتغال جوانان و بیکاری فارغ التحصیلان نیز مطرح است که میتوان یکی از عوامل این بیکاری را نامتناسب بودن فرصت های شغلی با این نیاز ها نام برد.

وی عنوان کرد: در این راستا باید تغییر رویکردی نسبت به صنایع دانش بنیان داشته باشیم تا بتوانیم بخش قابل توجهی از بازار کار را به جوانان بدهیم.

استاندار یزد بیان داشت: گردشگری هم موضوع مهمی در جهت توسعه و پیشرفت استان است که با فعالیت جوانان در این حوزه پیشرفت چشمگیری حاصل خواهد شد.

طالبی از ارائه الگوی حکمرانی خوب خبر داد و یاد آور شد: برنامه های خوبی در بحث ارائه الگوی حکمرانی داشتیم و در بحث مشارکت که از شاخص های حکمرانی خوب است، تکیه بر مشارکت جوانان است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت جوانان به بهترین نحو ممکن در استان استفاده کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار7اسفند 97 ،کدخبر: 817489،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین