پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: امسال تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی به ۲۵ میلیون تومان رسیده است.

شعار سال: علی محمدی با بیان اینکه امسال تسهیلات طرح مسکن روستایی، ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته، اظهار کرد: سال گذشته میزان تسهیلات طرح مسکن روستایی برای روستاهای مرزنشین ۲۰ میلیون تومان و برای سایر روستاها ۱۸ میلیون تومان بوده است.

محمدی با بیان اینکه خراسان شمالی از اعتبارات طرح ویژه مسکن روستایی پنج هزار سهم دارد، تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از این سهمیه به بانک های عامل ابلاغ و متقاضیان در حال معرفی به بانک ها هستند.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی شده اند و برای ۱۸۰ نفرعقد قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی در ادامه به میزان سهمیه طرح ویژه مسکن روستایی سال گذشته اشاره کرد و گفت: باتوجه به زلزله ای که اردیبهشت ماه سال گذشته در استان رخ داد، پنج هزار سهمیه برای احداث مسکن روستایی در نظر گرفته شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 26 شهریور 97، کد مطلب: 4405370:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین