پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۵۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فعالیت ۱۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: این مراکز با محوریت مساجد از طریق هیئت‌امنا و معتمدین محلات فعالیت می‌کنند.

شعار سال: هدایت صفری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد استان زنجان، اظهار کرد: خیران زنجانی در قالب طرح‌های اجرایی مراکز نیکوکاری در سال گذشته بیش از هفت میلیارد تومان به اقشار نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان کمک کرده‌اند که درمجموع مشارکت خیران زنجانی برای کمک به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری در سال گذشته ۱۲۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به توسعه کمی مراکز نیکوکاری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جاری افزایش مراکز نیکوکاری به‌منظور ارتقاء دسترسی نیازمندان به خدمات اجتماعی در محلات است.

صفری تأکید کرد: از اهداف مهم ایجاد مراکز نیکوکاری مردمی کردن فقرزدایی و واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری کمیته امداد به مراکز نیکوکاری به‌منظور مدیریت بهینه کارهای خیرخواهانه در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ابراز کرد: مراکز نیکوکاری درواقع پیشخوان خدمات کمیته امداد است و مراکز نیکوکاری از سال ۹۲ با محوریت مساجد آغاز به فعالیت کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 اردیبهشت 97، کد مطلب: 4281417: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین