پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از خارج شدن ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از چرخه حمایتی کمیته امداد استان زنجان خبر داد.
شعار سال: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از خارج شدن ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از چرخه حمایتی کمیته امداد استان زنجان خبر داد.
هدایت صفری ظهر امروز در جشن خودکفایی 2 هزار و 300 نفر مددجوی کمیته امداد اظهار داشت: این تعداد توانستند با حمایت نهاد مقدس کمیته امداد خودکفا شوند.

وی این افراد را ولی‌نعمتان جامعه توصیف کرد و گفت: امروز شاهد عزتی برای خانواده‌ها هستیم که همین امر نیز مایه خرسندی و افتخار نظام است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تشکر از همراهی مسئولان و مدیران بانک‌های عامل بیان کرد: سال قبل 2 هزار و 183 شغل توسط کمیته امداد با اعتبار 370 میلیارد ریال ایجاد شد.

وی توانمندسازی مددجویان برای مهارت‌آموزی و خودکفایی را از مهمترین اقدامات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: اعتبار این مشاغل 72 درصد از طریق بانک‌ها و 28 درصد نیز از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد تامین شد.

وی با بیان اینکه امروز  شاهد توانمندسازی مددجویانی هستیم که تبدیل به کارآفرینان جامعه شده‌اند خاطرنشان کرد: سال گذشته 5 هزار‌ متر فرش توسط مددجویان این نهاد بافته شده است.

صفری در پایان با تقدیر از همت والای مددجویان گفت: خوشحالیم که توانستیم به سهم خود مشکلات اشتغال را کاهش دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1725822 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین