پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی از مصادیق عمل صالح دستگیری از نیازمندان است گفت: خیران ایجرودی از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح‌های مختلف بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

شعارسال: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه یکی از مصادیق عمل صالح دستگیری از نیازمندان است گفت: خیران ایجرودی از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح‌های مختلف بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

هدایت صفری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه این نهاد به تدبیر حضرت امام راحل تأسیس و با منویات مقام معظم رهبری در چهلمین سال از خدمت‌رسانی خود به قله رسیده است.، اظهار داشت: رویکرد اصلی کمیته امداد نوآوری در خدمات و شکوفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت با استفاده از ظرفیت مردمی است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در مرحله نخست به نام مبارک حضرت امام راحل مزین شده است و دومین عملکرد این نهاد مقدس رسیدگی به نیازمندان و محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه مزین شدن این نهاد به نام امام (ره) سبب اعتمادافزایی برای کمیته امداد است، عنوان کرد: تلاش همه امدادگران در کمیته امداد این است که با تمام وجود و با بهره‌گیری از روحیه جهادی و تفکر بسیجی و به‌کارگیری علم و دانش بهترین و مؤثرترین خدمات را به نیازمندان و اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه کارکردهای این نهاد در حوزه کمک به فقرا در صدر اسلام توسط ائمه معصومین (ع) انجام می‌شد،گفت: رسیدگی به نیازمندان از شئونات ولی‌فقیه است و امروز کمیته امداد به نیابت از ولی کار رسیدگی به حال نیازمندان را در جامعه بر عهده دارد.

صفری بابیان اینکه کمیته امداد مأذون از ولی‌فقیه در حوزه جمع‌آوری زکات، صدقات و انفاقات در جامعه بوده و به‌عنوان بازوان ولایت در حوزه رسیدگی به فقرا و نیازمندان در کشور فعالیت می‌کند، افزود: خیران نقش مهم و مؤثری در کارکردهای محرومیت‌زدایی کمیته امداد داشته و با حضور و مشارکت خود در برنامه‌های اجرایی این نهاد کارهای بزرگی در حوزه فقرزدایی انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه از نشانه‌های مؤمن رسیدگی به حال نیازمندان بوده و ایمان به خدا درگرو عمل صالح است، ادامه داد: یکی از مصادیق عمل صالح، دستگیری از نیازمندان است که سبب شکل‌گیری ایمان در کنار عمل صالح شده و زمینه سعادت دنیوی و اخروی انسان را فراهم می‌کند و اگر فردی برای رضای خدا از ایتام دلجویی کرده و به او کمک کند خداوند خود ضامن او در روز قیامت است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون خیران ایجرودی بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان در قالب طرح‌های مختلف به نیازمندان کمک کرده‌اند، گفت: امیدوار هستیم با تداوم حمایت خیران از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد زمینه خدمات بیشتر به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در روزهای پایانی سال فراهم شود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور روزهای 16، 17 و 18 اسفند به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در آستانه سال جدید در سطح استان زنجان نیز برگزار می‌شود، افزود: کمک به فقرا و نیازمندان خط اهل‌بیت (ع) و حرکت در مسیر ائمه معصوم (ع) بوده و امیدوار هستیم در جشن نیکوکاری امسال نیز خیران با کمک‌های خود سال جدید را با همدلی با نیازمندان و مهربانی با آن‌ها آغاز کنند.

صفری با اشاره به اینکه یک هزار و 200 خانوار ایجرودی از خدمات کمیته امداد به‌شکل مستمر و غیرمستمر بهره‌مند هستند، ادامه داد: زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادها و خودکفایی و استقلال اقتصادی نیازمندان اولویت کاری کمیته امداد است که با همین رویکرد در 11 ماهه امسال 140 طرح اشتغال برای جامعه هدف این نهاد در شهرستان ایجرود ایجاد شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 1670521، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
رفتار مردم کشور ما بر پایه نیکی و کمک به یکدیگر بنا شده است ؛ فرهنگ تعاون در بطن جامعه ما وجود دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین