پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۵۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها و ۱۰۰ مسجد و مرکز نیکوکاری به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن و تسریع و تسهیل در یاری‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند در استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

شعار سال: حسین دشتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: پنج هزار و 200 دانش آموز تحت حمایت، نیازمند کمک‌رسانی و یاری‌رسانی خیران هستند تا بتوانند در کنار سایر همنوعان خود بی‌دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل ادامه دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیلگفت: کمیته امداد با تمام توان خود درصدد است تا بستر علم‌آموزی و تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت را فراهم کند تا هیچ‌یک از آنها به علت فقر و تنگدستی مجبور به ترک تحصیل نشوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان تحت حمایت استعداد و توانایی بسیاری در زمینه‌های مختلف علمی دارند که باید تقویت شود، افزود: جشن عاطفه‌هابا هدف تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود که می‌توانیم با همکاری و تعامل هر چه بیشتر خیران و دستگاه‌های اجرایی گام‌های موثرتری را به منظور تقویت بنیه تحصیلی آنها برداریم.

دشتی با اشاره بهاینکه حدود دو هزار نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت را ایتام تشکیل می‌دهند، بیان کرد: همواره قبل از آغاز سال‌ تحصیلی شاهد تهیه اقلام و وسایل مورد نیاز تحصیلی ایتام توسط حامیان طرح اکرام هستیم که این امر روند رسیدگی به امور آنها را تسریع بخشیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: دغدغه اصلی این نهاد فراهم کردن لوازم ضروری تحصیلی برای سه هزار دانش‌آموز تحت حمایت است از طریق طرح محسنینو جشن عاطفه‌ها بوده که خیران هزار و 700 بسته تحصیلی شامل کیف، لوازم التحریر و دفتر به دانش‌آموزان تحت حمایت اهدا کرده‌اند و امیدواریم با یاری سایر نیکوکاران در جشن عاطفه‌هابتوانیم پاسخگوی تمامی نیازهای آنها باشیم.

وی اظهار کرد: تا کنون نیکوکاران بیش از 900 میلیون تومان به جشن عاطفه‌هاکمک کرده‌اند که با درایت و همکاری مضاعف رسانه‌ها، سازمان آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، سپاه حضرت عباس(ع)، شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی امیدواریم بتوانیم نیازهای اساسی دانش آموزان مستمند را برطرف کنیم تا آنها به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست یابند.

دشتی به مشارکت حدود یک‌ میلیارد و 400 میلیون تومانی خیران در جشن عاطفه‌هادر سال گذشته افزود: با یاری خیران تلاش داریم فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه تقویت و ترویج کنیم تا بتوانیم حمایت‌ها و خدمات گسترده‌تری را دانش‌آموزان بی‌بضاعت ارائه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 250 پایگاه جشن عاطفه‌هابه منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشن و تسریع و تسهیل در یاری‌رسانی به دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است و 100 مسجد و مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران در جشن عاطفه‌هاهستند.

وی با بیان اینکه نیکوکاران به سادگی می‌توانند با استفاده از گوشی همراه خود کمک‌های‌شان را در قالب جشن عاطفه‌هابه دست دانش آموزان نیازمند برسانند، تصریح کرد: به همت خیران، بسیاری از دانش‌آموزان تحت حمایت جزو نخبگان استانی و کشوری هستند و توانستند به مقام‌های قرآنی، علمی، تحصیلی و ورزشی دست یابند.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 شهریور 1396، کد مطلب: 1516554: tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین