پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به وجود دانش‌آموزان بی‌بضاعت در کاشان گفت: آموزش و پرورش کاشان دانش‌آموزان بی‌بضاعت را مورد توجه قرار دهد.

شعار سال: آیت‌الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در دیدار با خیران مدرسه کاشان اظهار‌ داشت: در آموزش و پرورش و دانشگاه دو ماموریت اصلی و فرعی وجود دارد که ماموریت اصلی تعلیم و تربیت است و ماموریت فرعی ایجاد ابزار و امکانات برای انجام آن ماموریت اصلی است‌.

نماینده ولی فقیه در کاشان ابراز داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان باید به مراتب اعلی دست پیدا کنند و از غفلت بپرهیزند زیرا معمولا نوجوانان در یک فضای غفلت حرکت می‌کنند.

نمازی گفت: آموزش و پرورش باید آمار دقیق دانش‌آموزان را داشته باشد و بداند از 50 هزار دانش‌آموز کاشانی چه تعداد بی‌بضاعت و چه تعداد ممتاز بی‌بضاعت هستند زیرا مدیریت و برنامه‌ریزی نیاز به آمار دارد‌.

وی بیان داشت: خداوند نظام هستی را بر پایه محبت آفریده است و خداوند انسان را آفریده تا مورد رحمت قرار گیرد و کانون خانواده نیز بر پایه رحمت آفریده شده به همین دلیل پدر و مادر باید محیط را آماده کنند و آنقدر به فرزندان علاقه نشان دهند که فرزند انتظار رسیدن به خانه را بکشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: وقتی به کودک قول می‌دهید به آن عمل کنید زیرا نگاه او به شما نگاهی گره گشا است پس باید این روحیه مهر و محبت در خانواده ایجاد شود تا به کودکان نیز سرایت کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 1547528:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین