پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
حاج محمد سلامتیان که از ارکان مهم و تأثیرگذار در تشکیل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان و تثبیت جایگاه این نهاد مردمی بوده است، امروز در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده می شود.

شعار سالحاج محمد سلامتیان خیر به نام اصفهانی در سال ۱۳۰۷ در خانواده ‌ای مذهبی در شهر اصفهان متولد شد، وی در سن ۶ سالگی در مکتب خانه تحت تعلیم و تربیت قرار گرفت و دوران نوجوانی را در مدرسه گلبهار سپری کرد. این خیر مدرسه ساز دوران متوسطه را در دبیرستان‌های صارمیه و ادب سپری کرد و موفق به اخذ دیپلم ادبی و طبیعی شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران تکمیل و پس از فارغ التحصیلی به عنوان دبیر زبان انگلیسی در دبیرستان‌های اصفهان مشغول شد.

حاج محمد سلامتیان از ارکان مهم و تأثیرگذار در تشکیل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان و تثبیت جایگاه این نهاد مردمی بوده است. او علاوه بر عضویت در هیئت امنا مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان طی دو دوره، هم‌چنین دو دوره نیز مسئولیت ریاست هیئت مدیره این مجمع را بر عهده داشت.

این خیر اصفهانی صبح دیروز در 90 سالگی به علت کهولت سن فوت کرد. مراسم تشییع و خاکسپاری حاج محمد سلامتیان، رئیس سابق مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان، صبح امروز برگزار می شود. پیکر این خیر مدرسه ساز امروز ساعت ۹ صبح، از درب منزل وی به طرف باغ رضوان تشییع شد و در قطعه ۱۱ به خاک سپرده می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 97، کدمطلب:1361557، www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین