پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: روزی ۷.۵ کلاس توسط خیرین مدرسه‌ساز استان ساخته می‌شود.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: روزی ۷.۵ کلاس توسط خیرین مدرسه‌ساز استان ساخته می‌شود.

عباس لامعی، امروز(۸ اردیبهشت) در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی اظهار کرد: رویکرد خیرین مدرسه‌ساز در راستای تعالی فرهنگ آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه روزی ۷.۵ کلاس توسط خیرین مدرسه‌ساز استان ساخته می‌شود، افزود: اگر کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز نباشد، آموزش و پرورش نمی‌تواند به تنهایی در تامین تجهیزات و احداث مدارس فعالیت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: یکی از سنت‌های حسنه‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور پایه گذاری شده ساخت و ساز مدارس توسط خیرین است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جهاد مقدس یاد می‌کنند.

لامعی ادامه داد: آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی سه سال متوالی است که در پذیرش موسسات آموزش عالی رتبه دوم کشور را کسب می‌کند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز پشتیبانان آموزش هستند، یادآور شد: اگر امروز آموزش و پرورش استان در ابعاد آموزشی، پرورشی و علمی به توفیقاتی در سطح کشور دست پیدا کرده است به همت و کمک تمام خیران مدرسه‌ساز است.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
خدا خیرشون بده دارن جای کار اموزش پرورش رو پر میکنن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین