پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۴۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه نماز جماعت در تمامی دوره‌های تحصیلی استان اقامه می‌شود گفت: در سال تحصیلی جاری در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه خراسان جنوبی نماز جماعت اقامه می‌شود.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه نماز جماعت در تمامی دوره‌های تحصیلی استان اقامه می‌شود گفت: در سال تحصیلی جاری در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه خراسان جنوبی نماز جماعت اقامه می‌شود.

عباس لامعی صبح امروز در نشست شورای همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی اظهار داشت: امسال نماز جماعت در تمامی دوره‌های تحصیلی و با مشارکت قریب 145 هزار دانش آموز دختر و پسر استان اقامه می‌شود که 560 نماز توسط روحانیت و مابقی با همکاری همکاران فرهنگی در مدارس اقامه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تربیت نسلی مومن، متفکر و عالم را هدف مشترک حوزه و آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: امر مقدس تعلیم و تربیت پروسه‌ای حساس، ظریف، پیچیده و زمانبر است که با توجه به گستردگی آن از عهده یک یا دو دستگاه فرهنگی ساخته نیست و همه باید در این امر مقدس مشارکت داشته باشند.

وی نقش حوزه و روحانیت را در تحکیم و تقویت مبانی تربیتی ایرانی اسلامی تعیین کننده دانست و گفت: روحانیون می‌تواند علاوه بر تأثیرگذاری روی اولیا از طریق جلسات وعظ در مساجد و آگاهی بخشی از طریق انجمن‌های اولیا و مربیان راهکارهای موثری نیز در قالب شورای همکاری‌ها ارائه دهند.

لامعی توجه خانواده‌ها به تربیت صحیح فرزندان و جایگاه بالای مذهب در جامعه استان را مهم‌ترین عامل کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و بزه در میان دانش آموزان استان برشمرد و افزود: در بعد علمی نیز آموزش و پرورش خراسان جنوبی رتبه دوم کشور را پس از استان یزد دارا ست.

مدیر حوزه‌های علمیه استان خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: تمام مصیبت‌هایی که امروز گریبان بشریت را گرفته، محصول آموزش و پرورش به سبک غرب است و نهال علمی که برآمده از توحید و تربیت اسلامی نباشد میوه‌ای جز تباهی ندارد.

حجت‌الاسلام نصیرایی با اشاره به رضایت ائمه جماعات از وضعیت فرهنگی و مذهبی مدارس استان ادامه داد: رسالت همه آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان با هر گرایش و بینش سیاسی، توجه به تربیت اسلامی و هدایت دانش‌آموزان در این کانال است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13 آذر 1396، کدخبر: 1591778، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
الا کار بدی نیست اگه به اجبار و زور انجام نشه اول فرهنگ سازی صورت بگیره بعد اینکار
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین