پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۲۰ مشاور مذهبی فعالیت خود را در مدارس استان آغاز کردند.

شعار سال: حجت الاسلام احمد رضایی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۲۰ نفر از خواهران جوانف متعهد و فعال به مدارس دخترانه استان برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات شرعی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح مشاوران مذهبی از سال ۸۷ همه ساله در استان اجرا می شود، بیان کرد: طی این مدت این طرح با استقبال خوب دانش آموزان روبه رو بوده به گونه ای که امروز بعد از هشت سال درخواست از مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان است.

اعزام ۳۰ مشاور مذهبی به مهدهای کودک بیرجند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در سطح مدارس اجرا می شود.

رضایی با بیان اینکه در راستای افزایش مهارت ها و ارتقاء آگاهی دوره آموزشی طرح بلاغ برای این مشاوران برگزار شده است، عنوان داشت: این دوره با همکاری حوزه علمیه بیرجند و طی سه روز برگزار شده است.

وی همچنین از اعزام ۳۰ مشاور مذهبی به مهدهای کودک بیرجند همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این افراد در جهت ترویج معارف دینی و ارائه الگوهای اسلامی در مهدهای کودک حضور پیدا می کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 4100516: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین