پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه معلم هدایت و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در مسیر تربیت اسلامی است گفت:کارگاه‌های مختلف قرآن در زمینه‌های علوم قرآنی، تربیت قرآنی و روانشناسی تشکیل شود.
شعارسال: حجت‌الاسلام علی رضایی‌بیرجندی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز امور تربیتی با اشاره به اینکه انبیاء برای شکوفا کردن اندیشه‌های بشری آمده‌اند اظهار داشت: عظمت انسان به عقل اوست و از سویی دیگر تمامی مشکلات ما در جامعه از فرهنگ و اندیشه نادرست است.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: اگر می‌خواهیم در برابر تمدن غرب ایستادگی کنیم باید حکمت، محبت را در جامعه نمایان سازیم و کارگاه‌های مختلف قرآن را در زمینه‌های علوم قرآنی، تربیت قرآنی و روانشناسی تشکیل دهیم.

رضایی‌بیرجندی گفت: هدف اصلی از تربیت دانش‌آموزان نشر حقایق الهی است و مربیان باید دانش‌آموزان را به شخصیتی واحد برسانند.

وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش در برابر دانش‌آموزان بسیار خطیر است اظهار داشت: آموزش و پرورش باید ذهن بچه‌ها را از خطر فساد و مسمومیت پاک کند.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: افرادی که از سیستم آموزش و پرورش خارج می‌شوند باید دارای هنر و شغلی باشند و اگر فرزندانی ارزشمند و خوب تربیت شوند به اهداف خود می‌رسیم.

رضایی‌بیرجندی افزود: مهم رین وظیفه معلم هدایت، شکوفایی استعدادهای ناب دانش آموزان در مسیر تربیت اسلامی است.

وی زندگی ماشینی را مهم‌ترین رهاورد فرهنگ غرب عنوان کرد و گفت: باید در زندگی همیشه به حقیقت زندگی توجه کرد و از زندگی مصنوعی پرهیز کنیم چون تنها راه رسیدن به اهداف، خدایی شدن است.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: خوشی، خوبی و ارزشمندی سه عامل مهم و اساسی در تربیت است و گسترش افق تفکر متربیان، علم آموزی، آگاه ساختن نسبت به توانایی و تقویت مکارم اخلاق، آموزش خودشناسی به دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرروش است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اسفند 1395، کدخبر: 1339804 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
نصف معلم های بیرجند، دارن کارشناسی ارشد روان شناسی می خونند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین