پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی گفت: کمپین سبک زندگی قرآنی با همکاری دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان راه اندازی شد.

شعار سال: عادل اربابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گام برداشتن در جهت سبک زندگی بر پایه تأکیدات اسلام و کلام وحی هدف این طرح است.

وی افزود: عبارت ها و پیام های جذاب توسط طراحان مطرح کشوری از محتوای آیات قرآنی در قالب طرح های مفهومی استخراج و با طراحی زیبا و گرافیک جذاب در قالب بیلبوردهای نمایشی در معابر سطح شهرهای استان نصب می شود.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه باید با الهام از این آیات و روایات، سبک زندگی سالم را در جامعه نهادینه کرد، گفت: مصرف گرایی، اشرافی‌گری، گرایش به تجمل و خود نمایی از مظاهر مفسده انگیز سبک زندگی غربی است.

اربابی به کمپین بزرگ سبک زندگی قرآنی اشاره کرد و گفت: این طرح در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور راه اندازی و همزمان در خراسان جنوبی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با همکاری دفتر استانی سازمان فضای مجازی خراسان جنوبی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرگزاری قرآنی ایکنا در خراسان جنوبی راه اندازی شده است.

وی از نصب هشت بنر بزرگ در سطح شهر در مرکز استان خبر داد و گفت: بنر های مفهومی سبک زندگی قرآنی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در هشت بیلبورد بزرگ در مرکز استان نصب می شود.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی از راه اندازی کانال و گروه تلگرامی در فضای مجازی برای پیوستن به این کمپین خبر داد و خواستار همکاری مردم و مسؤولان جهت ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی شد.

اربابی ادامه داد: عکس نوشت قرآنی، اینفوگرافی، کلیپ های قرآنی و تولید محتوا در خصوص مباحث سبک زندگی قرآنی و تولید خبر و مصاحبه از برنامه های مهم این کمپین می باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمام توان و ابزارهای خود تلاش می کنند جامعه را از معنویت خالی کنند، افزود: سرمایه‌گذاری دشمنان برای به انحراف کشاندن جامعه اسلامی و تلاش آنها برای از بین بردن ریشه‌های ایمان و معنویت در بین نسل جوان و خانواده‌های ما هر روز ابعاد گسترده‌تری پیدا می‌کند.

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبیبا اشاره به اینکه ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی بهترین راه مقابله با نفوذ بیش از پیش اندیشه‌های مادی‌گرایانه غرب در جامعه است، تصریح کرد: فرهنگ رها شده غرب به دنبال از بین بردن بنیان‌های خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد جامعه اسلامی است.

اربابی برنامه ریزی برای مقابله با هجمه های دشمن در خصوص سبک زندگی را بسیار مهم دانست و افزود: طرح سبک زندگی صحیح قرآنی بهترین ابزار در این مسیر است که باید توجه ویژه داشت.

وی ادامه داد: ارزش‌ها و احکام دینی و معنوی سعادت بخش و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی می‌تواند بهترین ظرفیت در راستای پیشرفت جامعه باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 خرداد 1396، کد مطلب:13960313000968 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین