پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، گفت: معضل اشتغال دراستان درصدر مشکلات مردم است.

شعارسال: محمدرضا امیرحسنخانی، نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، روز ۱۲ تیر ماه در جلسه شورای اداری استان و در آیین تودیع و معارفه استاندار خراسان‌جنوبی با حضور وزیر کشور، ضمن گلایه از عدم اظهارنظر وهماهنگی با نمایندگان و نخبگان استان، گفت: این مساله فضای روانی استان رامخدوش می‌کند.

وی با بیان اینکه انتخاب استاندار می‌توانست بامشورت نمایندگان و نخبگان رضایت‌مندی بیشتری را ایجاد کند، افزود: درسال اقدام وعمل این انتخاب را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در مدت باقی مانده خدمات و کارنامه شایسته‌ای را به یادگار بگذاریم.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خشکسالی و سهم کم نزولات دراستان تصریح کرد: متاسفانه ناکارآمدی برخی ازمدیران نیز به مشکلات استان افزوده است.

حسنخانی با اشاره به معضل بیکاری دراستان، عنوان کرد: معضل اشتغال دراستان درصدر مشکلات مردم است و امروز عمر و جوانی نیروی تحصیل کرده پشت دروازه تبعیض درحال تلف شدن است.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری استان نیز به فراموشی سپرده شده است، گفت: علی رغم وعده دولت برای حمل و نقل استان اما هنوز این وعده‌ها عملی نشده و بسیاری از راه‌های استان پرخطر هستند.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز شاهد تعطیلی برخی ازکارخانه‌ها و معادن دراستان هستیم، تاکید کرد: برای رسیدن به توسعه ابتدا باید از طرح آمایس سرزمین استفاده کرد و باتشکیل ستاد بحران راهبردی اساسی در رابطه با این معضل قرار داد.

امیرحسنخانی، با بیان اینکه مردم محروم استان به هر وسیله‌ای ازکویر گریخته‌اند و فرار از مخمصه درد و رنج در استان بالا رفته است، بیان کرد: سفره های زیرزمینی استان در وضعیت بحرانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بحرانی‌ترین دشت کشور در استان خراسان جنوبی وجود دارد، اظهار کرد: علی‌رغم تنگدستی و رکود مردم در تمامی عرصه‌ها سازمان‌های بیمه، دارایی و بانک‌ها با فشار بی‌امان مردم را بیشتر تحت فشار قرار می‌دهند.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتقال آب به استان، افزود: امیدواریم انتقال آب به استان کویری خراسان جنوبی در اولویت برنامه‌های مسئولان کشور قرار گیرد.

امیرحسنخانی، با بیان اینکه تحقق منویات رهبری جز با روحیه جهادی و انقلابی مسولین امکان‌پذیر نیست از پرویزی خواست وعده‌های هیات دولت را که بعد از دو سال که عملیاتی نشده را بررسی کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری بین المللی قرآن، تاریخ انتشار: 12تیر1395، کدخبر: 3512081: www.iqna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین