پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
محمود موسوی رستگار رئیس اتحادیه دامداران خراسان جنوبی: طبق بررسی‌های انجام‌شده 50 درصد از دامداری‌های صنعتی و 70 درصد از دامداری‌های سنتی در استان تعطیل‌شده‌اند که این وضعیت، بیکاری و بی‌خانمانی کارگرانی که در دامداری‌ها سکونت داشتند را در برداشته است.

شعار سال: محمود موسوی رستگار رئیس اتحادیه دامداران خراسان جنوبی: طبق بررسی‌های انجام‌شده 50 درصد از دامداری‌های صنعتی و 70 درصد از دامداری‌های سنتی در استان تعطیل‌شده‌اند که این وضعیت، بیکاری و بی‌خانمانی کارگرانی که در دامداری‌ها سکونت داشتند را در برداشته است.

تاکنون شرکت پشتیبانی هم همکاری لازم را با دامداران نداشته است. ظاهراً مسئولیت این نهاد به فراموشی سپرده‌شده، چون گندمی که خود این شرکت خریداری کرده را به 200 تومان گران‌تر به فروش رسانده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری صنایع غذایی ایران، تاریخ انتشار 6مرداد 97، کدمطلب: 78816، www.foodna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
این مسئولین نمشنون یا خودشون رو به کری زدن چجوری میخواین جواب بدین
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین