پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
واحدهای تولیدی مشکل دار شهرستان طبس برای تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش باید در سامانه صنعت و معدن ثبت‌نام کنند.

شعارسال: مدیران واحدهای تولیدی مشکل‌دار طبس در حضور رئیس سازمان صنعت خراسان جنوبی، مهمترین مشکلات‌شان را کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش عنوان کردند و گفتند : کارخانه سیمان طبس ، کارخانه کک و کارخانه لبنیات طبس که 25 روز از راه‌اندازی آن می گذرد ، با کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه است.

کارخانه کانسرام طبس با 100 نفر نیروی انسانی مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش را دارد و به اجبار برخی مواد اولیه خود را از خارج شهرستان تأمین می‌کند.

شرکت معدنی زغال‌سنگ مزینو که پس از 25 سال فعالیت، از ماشین‌آلاتی فرسوده رنج می‌برد و برای تهیه تجهیزات با کیفیت نیاز به تسهیلات بانکی دارد .

طبس 76 درصد زغال‌سنگ کشور را در اختیار دارد، اما از سال 93 تاکنون ثابت ماندن قیمت زغال سنگ موجب بحرانی شدن وضعیت شرکت زغال سنگ پرورده طبس و حتی مشکل پرداخت حقوق کارکنان شده است.

شرکت زغال‌سنگ معدن‌جو طبس نیز 150 نفر از نیروهای خود را تعدیل کرده است.

رکود حاکم، 2 هزار واحد صنفی شهرستان طبس را با مشکل جدی مواجه کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت : 400 میلیارد تومان برای تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی به خراسان جنوبی تخصیص یافته است که واحدهای تولیدی متقاضی باید در سامانه ثبت‌نام کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 25تیر1395، کدخبر: 5691955: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین