پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
امام جمعه اردبیل گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس سبب می‌شود که آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و ارتباط معنوی در بین خانواده‌ها برقرار شود.

شعار سال: آیت‌الله سید حسن عاملی پنجشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: میزبانی استان اردبیل در مسابقات کشوری قرآن موقعیت مناسبی را برایی منطقه فراهم کرد و باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده شود تا بتوانیم به جایگاه مناسبی در معنویت دست یابیم.

وی افزود: استان اردبیل وظیفه خطیر و حساسی در میزبانی مسابقات کشوری دارد و باید مسئولان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانش‌آموزان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس سبب می‌شود که آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد و ارتباط معنوی در بین خانواده‌ها برقرار شود که به همین دلیل ظرفیت‌های مسئولان مربوطه در این زمینه باید به نحو احسن استفاده شود.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: رشد فرهنگ‌سازی قرآنی در جامعه نیازمند برگزاری چنین مسابقاتی است که خوشبختانه استان اردبیل یک توفیق اجباری در این زمینه به دست آورده که باید از تمامی اثرات و نتایج مثبت این مسابقات برای پیشبرد اهداف و تعالی در استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: استان اردبیل جایگاه بزرگی در جامعه تشیع دارد و این جایگاه همیشه باید حفظ و نگهداری شود و برای دستیابی به این مهم ارائه راهکارهای اساسی امری لازم و ضروری است که انتظار داریم با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 تیر 1396، کد مطلب: 1448832:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین