پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف فرهنگ و اندیشه قرآنی است، گفت: وظیفه امر به معروف و دفاع مقدس، حفاظت از ارزش ها، فرهنگ و دین خدا است.

شعار سال: آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در مراسم دیدار مشترک فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان جنوبی و دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به رژه نیروهای مسلح در استان بیان کرد: نیروهای مسلح با این برنامه، در برابر یاوه گویی های دشمن، صحنه زیبایی را به رخ کشیدند.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: این دوهفته دو روی یک سکه بوده و بسیار حائز اهمیت هستند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دفاع چه به لحاظ بعد فیزیکی و چه به لحاظ بعد معنوی نیز دفاع است، گفت: اگر دشمن بر جامعه، آب و خاک تسلط شود، افکار و اندیشه ها را نیز تغییر می دهد.

وی با اشاره به اهمیت رویکرد هفته دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر بیان کرذد: حفاظت از ارزش ها، جامعه، دین خدا، جان، مال و ناموس وظیفه این دو نهاد است.

آیت الله عبادی بیان کرد: گذر تاریخ در صحنه میدانی این امر را تثبیت کرده است که وقتی اشغالگرانی بر ملتی مشرف می شوند، همه امور انجا را به بازی می گیرند.

وی ادامه داد: حضور استعماگران در کشورهای اسلامی نیز معلوم است که جامعه ای با کمالات را به گناه و فحشا آلوده می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر هجمه ها و تهاجم فرهنگی با شبهات، از درون جامعه ای را تخریب کند، دیگر ارزشی در جامعه نیست که از خود دفاع کند.

وی ادامه داد: یک جامعه کثیف و آلوده به گناه دیگر ناموس و شرفی ندارد که از آن دفاع کند بنابراین باید مراقب هجمه های دشمن باشیم.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تصرف دشمن از دوکانال شامل تهاجم فرهنگی و یا بعد فیزیکی صورت می کیرد، گفت: مقصود دشمن از هر زاویه ای که وارد شود، یکی بوده و باید هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد: باید چه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و چه نیروهای امر به معروف و نهی از منکر در سنگر دفاع، از جان، مال و ارزش های جامعه نیز حفاظت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ملتی که نتواند از خود دفاع کند، هیچی ندارد، اظهار کرد: ملتی که در دفاع از خود ضعیف بوده وتوان نداشته باشد، آنچه را دارد نیز باخته است.

وی خطاب به افراد حاضر در جلسه بیان کرد: کار دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر حفاظت از ارزش های جامعه ، ناموس، دین و اسلام است.

آیت الله عبادی افزود: شما در همه کارهای خوبی که در جامعه انجام می شود، در خیر آن نیز شریک هستید که این امر به اخلاص نیز بستگی دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آنکه هدفمند در پست نظام جمهوری اسلامی برای اجرای حق و ابطال باطل تلاش کند، سرآمد تمام عبادت ها است.

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن از ۲۰۰ سال گذشته برای براندازی کشورهای اسلامی برنامه ریزی کرده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تسلط بر کشورهای اسلامی از پروژه های مهم دشمن است، افزود: دشمن می گوید باید فرهنگ و اندیشه قرآنی را از مردم بگیریم که امروز نیز آثار آن را مشاهده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همه مردم بر یک کشتی سوار هستند و همانگونه که اگر آب وارد کشتی شود همه را غرق می کند، اگر گناهی وارد جامعه شود، همه را نیز گرفتار می کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن در جامعه نفوذ کرده و در قالب افرادی دوست نما در فرهنگ و عمل افراد تغییر ایجاد می کند که این بسیار خطرناک است.

آیت الله عبادی بصیرت را لازمه نجات جامعه دانست و افزود: امروز باید بیش از چیزی بصیرت داسته باشیم تا بتوانیم در برابر نقشه های دشمن، جامعه خوبی را بسازیم.

وی بیان کرد: امروز وحشی های قرن ۲۱ جنایت های بسیاری بر مسلمانان وارد می کنند که همه برخاسته از برنامه های دشمن است.

آیت الله عبادی با اشاره به جنایات دشمن در سوریه، یمن و میانمار بیان کرد: کسانی به اسم کشورهای اسلامی جلسه می گذارند و در نهایت می گویند فرصت نکردیم به مسائل میانمار بپردازیم و به صدور یک بیانیه نیز اکتفا می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 1 مهر 96، کد مطلب: 4095269 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین