پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران باید توجه ویژه‌ای نسبت به جلسات کار گروه فرهنگی داشته باشند و از موازی‌کاری در حوزه فرهنگ خودداری کنند.

شعار سال: عصمت محمودی در کارگروه فرهنگی با گلایه از حضور نداشتن مسئولان مربوطه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: محور اصلی کارگروه در نیمه دوم سال طبق برنامه‌های متمرکزی که در قالب تفاهم نامه‌ها از سوی وزارت کشور ابلاغ می‌شود، مشخص است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خراسان جنوبیتاکید کرد: مقایسه با دیگر استان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی عملکرد خوبی دارد.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه ازدو سال قبل تاکنون موضوع فردگرایی و موازی‌کاری در کارهای فرهنگی وجود دارد، یادآور شد:این کارگروه محل حضور محوری‌ترین دستگاههای فعال در حوزه فرهنگ است، اما در دو سال گذشته دستگاه‌هایی که فقط کار آنها فرهنگی و اجتماعی است حتی دو بار هم در جلسات ما حضور پیدا نکردند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: باید هماهنگی‌ برای انجام کارهای فرهنگی در این کارگروه انجام شود اما مدیران فرهنگی نمی‌آیند و بنابراین موازی‌کاری و فردگرایی وجود دارد.

محمودی با اشاره به اینکه اعضای کارگروه باید با هم متحد باشند ادامه داد: خوشبختانه اعتبار برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی وجود دارد اما نیازمند همگرایی هستیم.

وی تصریح کرد: مدیران باید توجه ویژه ای نسبت به این جلسات داشته باشند و از موازی‌کاری در حوزه فرهنگ خودداری کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خراسان جنوبیبا تاکید به اینکه در زمینه آموزش‌های میدانی در موضوع آسیب‌های میدانی ضعیف عمل کردیم ادامه داد: بنا داریم تابلوهای آموزشی در شهر بیرجند در فضا و مکان‌هایی که دید مناسب دارند، با همکاری شهرداری نصب کنیم و هر دو ماه یک بار جملات اجتماعی و آموزشی مثبت روی آنها بنویسیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:1588257، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
فضای فرهنگ و هنر فضایی باید باشد ازاد و بدون تبعیض برای فعالیت تمام هنرمندان و ایجاد موازی کاری و فرد محوری در یک منطقه به زوال فرهنگ و هنر منطقه خواهد انجامید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین