پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱
سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم تشکیل شورای فرهنگی در محلات، گفت: این شورا می تواند برای هر محله آسیب شناسی و برنامه ریزی کند.

شعارسال: حجت الاسلام احمد رضایی صبح پنج شنبه در دیدار با اتحادیه انجمن های اسلامی استان، اظهار داشت: باید خداوند را شاکر باشید که توان، انرژی وفرصتی به شما داده تا در گوشه ای از فرهنگ نقش داشته باشیم و این فرصت را باید غنیمت شمرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمام کشور با معضلی به نام آسیب های اجتماعی روبه رو است، بیان کرد: این آسیب ها در کشور شناسایی شده اند و باید بر اساس اولویت برای آن ها برنامه ریزی کنیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، طلاق، بیکاری، حاشیه نشینی، سکونتگاه های غیر رسمی، فساد اخلاقی، فقر و فحشا را از جمله مهمترین آسیب های اجتماعی موجود در کشور عنوان کرد و گفت: باید نقش خود در رفع این آسیب ها را پیدا کنیم.

رضایی با بیان اینکه تاکنون اقدام قابل توجهی برای کاهش طلاق انجام نداده ایم، بیان داشت: در حال حاضر بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ هیئت مذهبی ثبت شده در استان داریم که اگر هر هیئت جلوی یک طلاق را بگیرد از یک هزار و ۳۰۰ طلاق جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: همچنین هم اکنون حدود دو هزار و ۴۰۰ مسجد در استان فعالیت می کنند که اگر هر کدام از این مساجد مانع یک طلاق شوند نقش بسزایی در کاهش طلاق خواهد داشت.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی باید برنامه ریزی شود، بیان کرد: در این راستا پیشنهاد می شود در هر محله شورای فرهنگی محله شکل داده شود.

رضایی ادامه داد: این شورا می تواند برای هر محله آسیب شناسی و برنامه ریزی کند و اعتبارات خوبی برای این طرح در راه است.

وی با بیان اینکه سرمایه های زیادی در استان وجود دارد اما از آن استفاده نمی شود، عنوان داشت: خودباروی در استان کم است، باید جوانان به این خودباوری برسند و بدانند می توانند در این حوزه ها موثر باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16شهریور1396، کدخبر: 4081238: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین