پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
استاندار یزد گفت: آموزش های بنیادین ، صحیح و آگاه سازی مردم در خصوص مصون ماندن از اعتیاد و آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

شعار سال: سید محمد میرمحمدی عصر روز پنجشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی یزد افزود: از راه های مهم جلوگیری از شیوع اعتیاد در جامعه و بیماری‌ هایی چون ایدز و هپاتیت ارائه آموزش های پیشگیری باید مورد عنایت قرار گیرد.
وی ادامه داد: طرح گسترده درمان در استان باید با شناسایی افراد دلسوز و نیز معتادان و افراد مبتلا به ایدز با همکاری دستگاه های مختلف اجرا و از افتادن دیگران در وادی شوم اعتیاد جلوگیری شود.
استاندار یزد تصربح کرد: انجام طرح‌هایی همانند توزیع سرنگ سالم در بین معتادان تزریقی متادون در مراکز ترک اعتیاد ، راه‌اندازی گروه ‌های تخصصی سیار در ارتباط با شناسایی و پاک‌سازی عوامل آلوده باید جدی گرفته شود.
میرمحمدی به وجود 144 مرکز درمانی در یزد اشاره کرد و گفت: این استان توانایی گسترده‌ای در راستای مقابله با اعتیاد و درمان آن دارد و باید همواره موضوع مقابله با این معضل مورد توجه قرار گیرد.
استاندار یزد یادآور شد: یزد همیشه پذیرای طرح‌ها و نظرات سازنده ملی و استانی بوده و قطعا همچنان آماده هرگونه همکاری برای برخی طرح های مورد نیاز هستیم و مشکلی وجود ندارد.
میرمحمدی گفت: به دلسوزان و مردم اطمینان داده می شود در صورت ارائه طرح‌های مناسب و سازنده اجازه نخواهیم داد با مشکلات مالی مواجه شوند و با تمام توان پشتیبان آنها خواهیم بود.
دومین کارگروه سلامت و امنیت غذایی یزد با موضوع حوزه آسیب های اجتماعی شامل ایدز ، اعتیاد و بیماری های غیر واگیر باحضور مسئولان استان یزد برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 13 مهر 96، کد مطلب: 82686430: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین