پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی به استان خبر داد و گفت: این اعتبار بین ۹ دستگاه متولی توزیع شده است.

شعار سالعصمت محمودی صبح سه شنبه در نخستین کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: طی دو سال گذشته دولت توجه و اهتمام ویژه ای به حوزه آسیب های اجتماعی داشته است.

وی بیان کرد: تخصیص اعتبار، پیگیری، نظارت، ارزیابی، برگزاری جلسات متعدد و ارتباط مداوم وزارت کشور با استان ها از جمله اقدامات قابل توجهی است که در دو سال گذشته شاهد بودیم و در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در گزارش عملکرد مقایسه ای که در دو روز گذشته از سوی وزارت کشور اعلام شد خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان ها از نظر کیفی، حجم و شاخص های عملکردی به نحو بارزی بهتر و ستودنی تر بوده است.

روند کاهشی آسیب های اجتماعی

محمودی از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی به استان خبر داد و گفت: این اعتبار بین ۹ دستگاه متولی در بخش مسائل فرهنگی و اجتماعی توزیع شده است.

وی ادامه داد: طبق گزارشات وزارت کشور روند رشد آسیب های اجتماعی کند و یا در برخی از موارد متوقف شده که امیدواریم با تلاش و پیگری و هماهنگی بیشتر ما هم سهم خود را در این کاهش داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مجدد ستاد اجتماعی مدیریت و سامان دهی مسائل اجتماعی استان، بیان دداشت: سال گذشته سه جلسه این ستاد برگزار شده است.

محمودی ادامه داد: همچنین از سال گذشته با دستور وزارت کشور با تغییر نام اتاق فکر به هیئت اندیشه ورز در خدمت جمعی از اساتید دانشگاهی و معتمدین استان در حوزه فرهنگی اجتماعی هستیم و از ایده ها و دانش این افراد استفاده خواهیم کرد.

وی از موازی کاری برخی از دستگاه ها در حوزه آسیب های اجتماعی انتقاد کرد و گفت: علی رغم تأکیداتی که در این حوزه شده است بازهم شاهد موازی کاری برخی از دستگاه ها هستیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 9 خرداد 96، کدمطلب:3992560، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
آسیب اجتماعی داره بیداد می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین