پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
استاندار لرستان آسیب‌های اجتماعی را یک چالش جدی دانست و گفت: امسال باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی به‌ صورت جدی ‌تری در نظر گرفته شود و بتوانیم از رشد بیشتر آن‌ها جلوگیری کنیم.

شعار سال: بازوند با اشاره به اینکه حفظ سرمایه اجتماعی وظیفه مهمی است، گفت: سرمایه اجتماعی در کشور ما اهمیت ویژه‌ای دارد، چراکه اگر روزی مشکلی در جامعه و کشور ما ایجاد شود با کمک سرمایه اجتماعی حل می‌شود.

وی افزود: وجود سرمایه‌های اجتماعی خوب و بزرگ در کشور، با حضور جوانان در پای صندوق‌های رأی به همه اثبات می‌شود و اگر می‌بینیم، جوانان چندین ساعت در صف رأی می‌ایستند، نشان‌دهنده عظمت این سرمایه است.

استاندار لرستان طلاق را یک آسیب اجتماعی جدی دانست و گفت: در بروز این آسیب عوامل زیادی دخیل هستند که باید برای کاهش ایجاد آن برنامه‌هایی را تدوین کنیم.

وی افزود: در تمام کشور‌ها آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و مقام معظم رهبری نیز پیوسته به کاهش و مقابله با آن تأکید کرده‌اند.

بازوند با اشاره به اینکه امروزه آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان یک چالش جدی در جامعه به شمار می‌آیند، گفت: براساس تأکیدات رهبری جلسه‌ هایی به این منظور ایجاد و شورای اجتماعی مربوط به آن شکل گرفت و در ادامه ریاست آن نیز مشخص شد.

وی تصریح کرد: امسال باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی به‌ صورت جدی ‌تری در نظر گرفته شود و بتوانیم از رشد بیشتر آن‌ها جلوگیری کنیم.

استاندار لرستان اظهارداشت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در رابطه با کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدامات مؤثری را در این زمینه انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با موضوع حاشیه‌ نشینی شهر‌ها نیز باید برنامه‌هایی تدوین شود، افزود: سازمان‌های مردم‌ نهاد نیز می ‌توانند در کاهش و مقابله با این آسیب‌ها کمک ‌کننده باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 16 خرداد 1396، کدخبر: ۶۱۱۹۳۰۶، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
نمی دونم اینها مشاور ندارن که بهشون چند کلمه یاد بده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین