پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸
با حضور قائم مقام وزیر کشور، آسیب های اجتماعی لرستان در شهرستان دلفان بررسی شد.

شعارسال: جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی استان با حضور رستم وندی قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و جمعی از خیرین در نورآباد برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در این جلسه گفت: توجه به آسیبهای اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری در اولویت دولت تدبیر و امید قرار دارد.

خجسته پور افزود: همه ارکان دولتی و حکومتی موظف هستیم برای رفع آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری که شامل طلاق، اعتیاد، بیکاری، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی است قدم برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: پارسال چند منطقه به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مشخص شد که شهرستان دلفان یکی از این مناطق بود ضمن اینکه این شهرستان همچنین به عنوان پایلوت رفع آسیب‌های اجتماعی نیز مشخص شد.

خجسته پور افزود: حضور خیرین و قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی در راستای رفع برخی از آسیب‌های اجتماعی این منطقه به فال نیک می‌گیریم.

همچنین دلشاد مدیر عامل موسسه محکم در این جلسه گفت: شعبه ای از مؤسسه محکم را در لرستان برای درمان ناهنجاری های مادرزادی کودکان راه اندازی کردیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: 22شهریور1396، کدخبر: 1801870: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین