پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازوند قربانی تیم مدیریتی ضعیف، ناکارآمد و حاشیه‌ساز، پرمدعایی شد که با رفتارهای تحریک‌آمیز، تلاش‌های استاندار را در چهار سال گذشته زیر سؤال بردند.

شعارسال:"علی رستمیان" با بیان این مطلب، گفت: تغییر و جابجایی مدیران امری طبیعی است، اما تغییر بازوند حاصل عملکرد ضعیف معاونین ناکارآمدی است که با به حاشیه بردن استاندار، او را قربانی مطامع خویش کردند.

وی با بیان اینکه روحیه تیم مدیریتی استاندار به‌جای تعامل و سازندگی، روحیه‌ای تخریب‌گر بود اظهار کرد: تیم استاندار همواره بر طبل افتراق، اختلاف و منازعه می‌کوبید، حاصل آن انتشار بیانیه‌هایی در دفاع از استاندار بود که به‌جای آن‌که بازوند را نزد افکار عمومی مدیر قوی و توانمندی معرفی کند، برعکس استانداری ضعیف و ناتوان جلوه داد. آن‌ها سعی می‌کردند با ارائه آمار کذب بر روی ضعف‌هایشان سرپوش بگذارند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرگاه یکی از نمایندگان مجلس بر اساس رسالت قانونی خود که نظارت بر عملکرد مدیران است از اقدامات استاندار انتقاد می‌کردند، تیم مدیریتی و رسانه‌ای وی در اقدامی هماهنگ با کوبیدن بر طبل افتراق و اختلاف نمایندگان مجلس را مخالف دولت و رأی مردم می‌پنداشتند و با این اقدام کوته فکرانه قصد داشتند عملکرد ضعیف خود را لاپوشانی کنند اما مردم با بصیرت به‌خوبی سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

رستمیان با قدردانی از تلاش‌های چهار سال ‌گذشته و بعضی اقدامات بازوند، از عملکرد ضعیف تیم استاندار در شهرستان‌های سلسله و دلفان انتقاد کرد و گفت: با آمار سازی غیرواقعی و ایجاد هیاهو و تبلیغات کذب رسانه‌ای نمی‌شود شغل پایدار ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در بحث اشتغال شاهد آمار سازی غیرواقعی مسؤولین در ایجاد پنج هزار شغل در شهرستان‌های سلسله و دلفان هستیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به‌عنوان نماینده مردم شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس و همچنین عضو ناظر مجلس در شورای عالی اشتغال استان‌ها از مسئولین ذی‌ربط می‌خواهم لیست مشاغل ایجادشده را جهت راستی آزمایی در اختیار این‌جانب قرار دهند.

رستمیان افزود: هرگاه لیست مشاغل ایجادشده را درخواست می‌کنیم مسئولین به انحاء مختلف از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند و همین نشان می‌دهد آمار ایجاد اشتغال در حوزه نمایندگی من غیرواقعی است.

وی با تبریک به استاندار جدید لرستان گفت: بامطالعه عملکرد خادمی در کهکیلویه و بویراحمد توسط نمایندگان مجلس، مجمع نمایندگان استان به این نتیجه رسید که وی در بسیاری از سرفصل‌ها موفق عمل کرد و مهم‌تر از همه اعتدال و آرامش حاکم بر استان کهکیلویه که موجب جلوگیری از فرصت سوزی‌ها شده است سپس نمایندگان استان در مجلس را بر آن داشت تا به پیشنهاد وزیر کشور اعتماد کنند به‌طوری‌که وزیر کشور عملکرد خادمی برای تصدی استانداری لرستان را تضمین کرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم استاندار جدید با یک تیم صاحب تخصص، تجربه، تعهد و دلسوزی بتواند موجب شکوفایی لرستان شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری یافته، تاریخ انتشار: 22شهریور1396، کدخبر: 19744: www.yaftenews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین