پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
سید موسی خادمی افزود: می‌خواهیم ببینیم این ادعای ایجاد شغل در استان چقدر صحت دارد و این ارقام را تا چه حد مرکز آمار ایران تایید می‌کند؟

شعار سالسید موسی خادمی افزود: می‌خواهیم ببینیم این ادعای ایجاد شغل در استان چقدر صحت دارد و این ارقام را تا چه حد مرکز آمار ایران تایید می‌کند؟

وی تصریح کرد: می‌خواهم بدانم تسهیلات شش میلیاردی صندوق کارآفرینی امید چقدر اشتغال ایجاد کرده است؟ پیگیریم که بدانیم اشتغال برنامه‌ریزی شده در استان چقدر محقق شده تا امسال برنامه‌ریزی صحیح و درستی را در این راستا داشته باشیم.

خادمی تاکید کرد: اداره کل کار استان باید آمارش را درست کند و برای این ۲۵ هزار شغل پاسخگو باشد و از این موضوع دفاع کند.

استاندار لرستان اشاره کرد: در بحث ایجاد اشتغال باید منطق آن رعایت شود و پایش روی میزان اشتغال استان صورت گیرد، در جلسه بعدی میزان اشتغال بازنگری شود تا هر مدیری بداند در دستگاهش چه میزان اشتغال ایجاد شده است.

خادمی گفت: این موضوع باید برای اشتغال برنامه‌ریزی شده در نظر بگیریم، نباید اشتغال‌های غیر مستقیمی را که از انجام یک سری اقدامات عمرانی ایجاد می‌شود جزو سند اشتغال بیاوریم تا به یک رقم دقیق برسیم.

وی با بیان اینکه جریان‎های اقتصادی در استان متنوع است، گفت: باید وضعیت موجود را در بحث اشتغال حفظ کنیم و به واحدهای تولیدی موجود، سرمایه در گردش تزریق کنیم تا تعطیل نشوند و اشتغال در این واحدها را جزو اشتغال جدید محسوب کنیم.

سید موسی خادمی افزود: سند اشتغال باید در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد تا براساس ظرفیت ها و توان خود، آن را بازنگری و عقلایی کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جماران ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:752724، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین