پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
استاندار لرستان گفت: قبلا سهم بروجرد از سند تولید و اشتغال استان سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد و تولید ۳۳۴۱ شغل بود که مصوب می شود این سهم به ۱۰۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۴۰۰۰ نفر افزایش یابد.

شعار سال: هوشنگ بازوند صبح شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و تولید استان لرستان ویژه شهرستان بروجرد اظهار داشت: برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همه قوا سهیم هستند.

وی بر لزوم افزایش سهم اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بروجرد از سند تولید و اشتغال استان تاکید کرد و گفت: قبلا سهم بروجرد از سند تولید و اشتغال استان سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد و تولید ۳۳۴۱ شغل بود که مصوب می شود این سهم به ۱۰۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۴۰۰۰ نفر افزایش یابد.

استاندار لرستان گفت: اختیار صدور جواز تاسیس در بخش های مختلف به شهرستان بروجرد نیز تفویض می شود.

بازوند با تاکید بر اینکه برای نوروز ۹۷ بناهای واگذار شده بروجرد باید خدمات نوروزی ارایه کنند، عنوان کرد: بروجرد در حوزه گردشگری ظرفیت های خوبی دارد که باید همه ان ها را برای جذب گردشگر بکار گرفت.

وی بر لزوم کار شبانه روزی در اجرای سد آبسرده بروجرد تاکید کرد و افزود: لازم است سد آبسرده الزاما بصورت سه شیفت کار و فعالیت خود را دنبال کند.

استاندار لرستان گفت: صندوق کار آفرینی امید امسال در بروجرد ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کند

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار: 31 تیر 1396، کد مطلب: -:www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین