پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشاغل خدماتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد گفت: ۴۰ درصد از اشتغال استان مربوط به مشاغل حوزه خدمات است ولی در سامانه تسهیلات بهین‌یاب سهمی از این تسهیلات نداشت.

شعار سال: محمدصادق پورمهدی در جلسه کارگروه روستایی و عشایری به غفلت‌های موجود در امور فرهنگی و اشتغال روستایی اشاره کرد و اظهار کرد: شوراها و دهیارهای روستایی مورد اعتماد مردم هستند و باید از تجارب و نظرات آنها حتماً در توسعه مناطق روستایی استفاده کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به غفلت از آموزشگاه‌ها و مدارس تبریز هم پرداخت و گفت: ما در هر روستا آموزشگاه‌هایی داریم که از معلمان آن غفلت نکنیم و آموزش و پرورش را در برنامه‌هامشارکت دهیم و به فرماندار ابلاغ کنیم.

پورمهدی افزود: ما در روستاها معلمانی داریم که کار فرهنگی انجام می‌دهند و به مشکلات موجود در روستاها تسلط داشته و به آن رسیدگی می‌کنند که از آن ها به‌عنوان عنصری فعال در روستاها کمک بگیریم که نقش آن ها در حل مشکلات و پیشرفت روستاها می‌تواند زیاد باشد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه بر ضرورت توجه به توسعه اشتغال حوزه خدمات در مناطق شهری و روستایی تاکید کرد با بیان اینکه مشاغل خدماتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد گفت: 40 درصد از اشتغال استان مربوط به مشاغل حوزه خدمات است ولی در سامانه تسهیلات بهین‌یاب سهمی از این تسهیلات نداشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید در چارچوب کارگروه توسعه روستایی بتوانیم از مشاغل فرهنگی و اجتماعی حمایت کرده و توسعه متوازن را در شهر و روستاها شاهد باشیم.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1474533:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین