پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
همزمان با اولین روز کاری استاندار خراسان جنوبی، محمد مهدی مروج‌الشریعه با شهدای انقلاب تجدید میثاق کرد و با اهدای گل و قرائت فاتحه، به مقام شهیدان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بیرجند ادای احترام کرد.

شعارسال: استاندار خراسان جنوبی صبح یکشنبه در اولین روز کاری خود بر سر مزار شهدای بیرجند حضور یافت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شهیدان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی بیرجند ادای احترام کرد.

در این مراسم سردار فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و سرپرست تبلیغات اسلامی استان و تعدادی دیگر از مسئولان استان مروج‌الشریعه را در این مراسم همراهی کردند.

مروج‌ الشریعه ششمین استاندار خراسان‌ جنوبی است که بعد از رضایی‌بابادی، مرتضوی، رشید، خدمتگزار و پرویزی سکانداری این استان را به دست گرفت.

زمستان 94 با حکم رحمانی فضلی وزیرکشور به‌ عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در دولت روحانی منصوب شد و مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی را پیش از آن به‌عهده داشت.

در سال 92 نیز برخی از نمایندگان مجلس و همچنین تعدادی از فعالان ستادهای روحانی در خراسان رضوی خواستار انتصاب مروج‌الشریعه به‌عنوان استاندار خراسان رضوی بودند.

محمدمهدی مروج‌ الشریعه مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی استانداری سیستان و بلوچستان و معاونت برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی در دولت‌های نهم و دهم را نیز در پرونده دارد.

دکتر محمدمهدی مروج‌الشریعه در دولت یازدهم حسن روحانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی بود که روز گذشته در مراسمی رسمی با حضور وزیر کشور به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی معرفی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 شهریور 96، کد مطلب: 1522632 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین