پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری استان به ۷۷ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

شعارسال: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: برای تکمیل پروژه‌های فرهنگی و هنری استان به ۷۷ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

«احمد محبی» اظهارکرد: پروژه خانه فرهنگ بیرجند در سال ١٣٩٠آغاز و تاکنون از پیشرفت ٦٣ درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: برای این پروژه ١٠ میلیارد و ٣٩١ میلیون ریال تاکنون اختصاص یافته که از این مبلغ ٥٠٠ میلیون تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مابقی از منابع استانی بوده و برای اتمام نیازمند ٨ میلیارد و ٦٤٤ میلیون ریال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با تکمیل این پروژه، بخش اداری اداره‌کل به این ساختمان منتقل می‌شود و ساختمان فعلی در اختیار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان، در اختیار انجمن‌های فرهنگی و هنری قرار خواهد گرفت.

محبی به توسعه مجتمع فرهنگی هنری نهبندان اشاره کرد و گفت: ساخت نگارخانه این پروژه در سال ١٣٩١ آغاز و تاکنون با تزریق ٣ میلیارد و ٢٨٧ میلیون ریال اعتبار استانی، از رشد ٩٠ درصدی برخوردار است.

وی بیان کرد: از این پروژه تنها دیوار محوطه و انشعاب برق و گاز باقی مانده که با اختصاص ٢٠ میلیون تومان تکمیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی به فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری سربیشه نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه از سال ١٣٩٠ آغاز و با تخصیص ٩ میلیارد و ٩٨٤ میلیون ریال از منابع استانی، ٥٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محبی خاطرنشان کرد: این پروژه شامل سالن آمفی‌تئاتر ٦٠٠ نفره، اتاق‌های تمرین و اتاق‌های گریم بوده و برای افتتاح نیازمند ١٣ میلیارد ریال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی هنری سرایان گفت: برای این پروژه که در سال ١٣٨٦ آغاز و از پیشرفت ٥٠ درصدی برخوردار است، ٨ میلیارد و ٥٦٦ میلیون ریال از منابع استانی هزینه شده است.

محبی با بیان اینکه در حال حاضر ساختمان اداری و آموزشی این پروژه به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه (سالن آمفی تئاتر، موتورخانه و محوطه) نیازمند ١٠ میلیارد و ٥٦٠ میلیون ریال هستیم.

وی به پیشرفت ٩٧ درصدی مجتمع فرهنگی هنری خوسف نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه در سال ١٣٨٤ آغاز و اعتبار هزینه شده برای این پروژه ١٠ میلیارد و ٨٩٥ میلیون ریال و اعتبار مورد نیاز برای دیوار محوطه ٥٢٠ میلیون ریال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: برای تکمیل سالن آمفی‌تئاتر این مجتمع که از سال ١٣٩٣ آغاز و از پیشرفت ٤٥ درصدی برخوردار است، تاکنون ٢ میلیارد و ٨٩٠ میلیون ریال هزینه شده و ١٢ میلیارد و ٢٦٠ میلیون ریال دیگر مورد نیاز است.

محبی به پروژه تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سه قلعه هم اشاره‌ای کرد و گفت: این پروژه از سال ۱۳۸۸ آغاز شده که تاکنون از پیشرفت ۶۱ درصدی برخوردار است.

وی با بیان این‌که یک میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال برای این پروژه اختصاص یافته است که هم‌اکنون فضای اداری آموزشی تکمیل شده است و سالن آمفی‌تئاتر در دست احداث است، افزود: برای تکمیل این پروژه به ۳ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال اعتبار دیگر نیاز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برای پروژه فرهنگی هنری بشرویه(فاز ۱) که از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است یک میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال هزینه شده است که با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد نیازمند یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال دیگر است.

محبی تصریح کرد: برای احداث و تکمیل دیگر فضاهای فرهنگی شهرستان بشرویه(فاز دوم مجتمع) که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

وی هم‌چنین با اشاره به احداث و تکمیل فضاهای فرهنگی هنری شهرستان قائنات اظهار کرد: مجتمع فرهنگی هنری بوذرجمهر قائنات که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و تاکنون ۵ میلیارد ریال برای آن اعتبار اختصاص یافته، از پیشرفت ۳۱ درصدی برخودار است که برای تکمیل به ۱۳ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: برای احداث و تکمیل فضاهای فرهنگی شهرستان زیرکوه(نگارخانه) که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است ۵۹۸ میلیون ریال هزینه شده است که با پیشرفت فیزیکی ۲۶ درصد نیازمند ۴ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال است.

محبی در خصوص احداث و تکمیل فضاهای شهرستان درمیان(نگارخانه) هم گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۲ آغاز شده است و تاکنون ۵۸۹ میلیون ریال برای ساخت آن اعتبار اختصاص یافته است.

به گفته وی، برای تکمیل این پروژه که هم‌اکنون ۲۲.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۳ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی درخصوص شهرستان طبس هم گفت: احداث و تکمیل اتاق تمرین شهرستان طبس که از سال ۱۳۹۲ آغاز و تاکنون یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال اعتبار به آن اختصاص یافته و از پیشرفت ۳۶ درصدی برخوردار است، نیازمند یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال است.

محبی هم‌چنین درخصوص تکمیل مجتمع فرهنگی هنری بیرجند(فاز 3) هم تصریح کرد: این پروژه که از سال ۱۳۸۷ شروع شده است ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به این‌که ۱۴ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال برای این پروژه اختصاص یافته است، افزود: ۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی هم‌چنین از نیاز ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فردوس(اداری و آموزشی) برای تکمیل خبر داد و گفت: سالن این پروژه در سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به بهره برداری رسید.

محبی در خصوص تالار بزرگ شهر بیرجند واقع در بلوار شهید ناصری هم گفت: این پروژه که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است،‌ در زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۹۰ مترمربع در حال ساخت است.

وی با بیان این‌که پیشرفت فیزیکی این پروژه ۱۲ درصد است، یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه ۵۰ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۲۵۰ میلیارد ریال است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 96092714822، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
United States
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
بسیار عالی فقط مراقب باشید این بودجه هایی که اعطا میشه کامل صرف کارهای هنری و زیرساخت های بخش هنر بشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین