پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از پیش فروش بن کارت‌های یارانه‌ای ویژه خرید از یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ٧ تا ١٣ مهرماه نسبت به ثبت‌نام این بن کارت‌های یارانه‌ای اقدام کنند.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، احمد محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در ایام برپایی نمایشگاه‌های کتاب استانی کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب را با ٢ درصد تخفیف در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیئت علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی قرار می‌دهد.

وی افزود: در این راستا علاقه‌مندان به حضور در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان می‌توانند از تاریخ ٧ تا ١٣ مهرماه جاری با مراجعه به سامانه ثبت‌نام بن کتاب به آدرس http://bon.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام خرید بن کارت‌های یارانه‌ای خرید کتاب اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از تاریخ ١٧ تا ٢٢ مهر در بیرجند برگزار می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2مهر1396، کدخبر: 1528649: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین