پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۶۳۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حضور مسئولین استانی و کشوری ، ناشرین شرکت کننده ، علاقه مندان به کتاب و اصحاب رسانه ی استان در مصلی الغدیر خرم آباد گشایش یافت .

شعارسال: یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان ، ساعت ١٠ صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی ، نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ، سید موسی خادمی، استاندار لرستان و محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی الغدیر خرم آباد گشایش یافت .

در این نمایشگاه که از روز ٢٩ شهریور ماه لغایت ٤ مهر ماه در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار است بیش از ٣٥٠ ناشر شاخص کشوری و استانی حضور دارند .

چهل و پنج هزار و دویست عنوان کتاب در موضوعات متنوع در یازدهمین نمایشگاه کتاب لرستان عرضه شده و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ٩ تا ١٢ ظهر و ١٦ تا ٢٠ عصر به مصلی الغدیر مراجعه کنند .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 29شهریور1396، کدخبر: 615287: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین