پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت آموزش باید به گونه‌ای باشد که افراد فن و آموزش را با هم یاد بگیرند گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش هدفمند در دانشگاه‌ها وجود ندارد و ۵۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند.

شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی صبح امروز در شورای فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی خراسان جنوبی اظهار داشت: قرآن از عظمت بالایی برخوردار است و زمانی که نعمتی از ما گرفته می‌شود تازه متوجه بزرگی این نعمت می‌شویم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: سوره توحید انسان را از دوران بحران معرفتی نجات می‌دهد و کیفیت معرفت در دنیا نظیر ندارد و این کتب‌ها سبب می‌شود از بحران‌ها و سردرگمی‌ها نجات پیدا کنیم.

عبادی با بیان اینکه امروز بشر گرفتار بحران معرفتی شده است تصریح کرد: در حال حاضر فرهنگ‌های ناب بسیاری داریم که نباید آن را از دست بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی بسیار مهم هستند خاطرنشان کرد: برنامه‌های خوبی شامل سند تحول بنیادین، اسناد بالادستی و سند دانشگاه اسلامی در کشور وجود دارد اما آنچنان که باید به این برنامه‌ها عمل نمی‌شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نهادهای نظارتی نیز نظارت فرآیندی بر این برنامه‌ها ندارند و نظارت عملکردی نیز بر چارچوب این نظارت‌ها وجود ندارد.

عبادی با بیان اینکه برنامه‌ها نوشته می‌شود اما عمل نمی‌شود و این نکته پاشنه آرشیلکشور است اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چندین سال است تصویب شده اما آنچنان که باید جلو نرفته است.

وی افزود: بحث توسعه فنی و حرفه‌ای و آموزش‌های مهارتی نیاز به اهتمام وزارت علوم و تعامل وزارت علوم با صدا و سیما و دستگاه‌های فرهنگی دارد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 50 درصد فارغ التحصیلان بیکار هستند گفت: این امر نشان می‌دهد فرهنگ کشور مشکل دارد و عزت اجتماعی در مدرک تحصیلی دیده می‌شود.

عبادی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش درست وجود ندارد بیان کرد: این هدف تنها با دانشگاه علمی کاربردی حل نمی‌شود و وزارت علوم و مجموعه دولت باید به این هدف کمک کنند.

وی با بیان اینکه کیفیت آموزش باید به گونه‌ای باشد که افراد فن و آموزش را با هم یاد بگیرند تصریح کرد: ما باید به سمتی برویم که از آموزش فقط برای آموزش دست برداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 1534356: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین