پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی گفت: تا پایان سال جاری یک هزار سرباز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

شعار سالحسین خوشایند ظهر امروز در نشست مشترک مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان و فرماندهان ارشد نظامی به منظور اجرایی نمودن تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، ارائه آموزش مهارتی به کارجویان و شاغلین، پژوهش، تولید استانداردهای آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار را از مأموریت‌های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد.

وی تصریح کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای پرسنل وظیفه نیروهای مسلح از سال ۷۱ پس از ارائه طرح پیشنهادی وزات تعاون،کار و رفاه اجتماعی و تصویب دستورالعمل‌های مربوطه توسط مقام معظم رهبری آغاز و تا کنون بر اساس تنظیم تعهدات آموزشی بر مبنای اعلام نیاز نیروهای مسلح اجرا شده است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طی شش ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۸۶۹ نفر ساعت آموزش در پادگان‌های استان برگزار شده است، اضافه کرد: طی این مدت ۲۱۳ نفر از سربازان در غالب ۱۷ دوره آموزشی مهارت‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

خوشایند به تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای نمودن منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی اشتغال دولت تدبیر و امید تفاهم‌نامه ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد.

وی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مقاطع زمانی قبل از شروع خدمت وظیفه، در حین انجام خدمت وظیفه و پس از آن برای تأمین نیاز نیروهای مسلح، کمک به اشتغال پذیری و تسهیل ورود به بازار کار، استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، جذاب نمودن خدمت وظیفه عمومی، افزایش بهره‌وری کارکنان وظیفه و استفاده بهینه از اوقات فراغت را از اهداف تفاهم‌نامه مذکور اعلام کرد.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تا پایان سال جاری یک هزار سرباز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند، خاطرنشان کرد: سربازان پس از فراگیری مهارت، برای ایجاد شغل از سوی دولت حمایت می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۷۲۴۰۰۱۲۸۹ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین