پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آموزش و پرورش استان به دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل شرکت‌های آب، برق و گاز بدهکاری یک‌میلیارد و 100 میلیون تومانی دارد.

شعار سال : عباس لامعی یکشنبه(24آبان ماه)در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: از مصوبات جلسه گذشته این شورا اقدامات صورت گرفته در مورد بازگشایی مدارس و پروژه مهر مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه توجه خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای گرایش به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش از مصوبات جلسه قبل این شورا بوده اقدامات خوبی در زمینه هدایت دانش‌آموزان به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در آموزش و پرورش استان نسبت به سایر آموزش و پرورش‌های کشور صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در سال گذشته در اجرای پروژه مهر و کسب این موفقیت در دو سال پیاپی نشان از همدلی ما بین دستگاه‌های آموزش و پرورش و همکاری سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش است.

لامعی ادامه داد: آموزش و پرورش استان به دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل شرکت‌های آب، برق و گاز بدهکاری یک‌میلیارد و 100 میلیون تومانی دارد که در جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش استان این موضوع مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد در این خصوص با نامه‌ای که از سوی استانداری خراسان جنوبی به این شرکت‌ها نوشته شد، این شرکت‌ها قول همکاری با آموزش و پرورش را دادند و همچنین آموزش و پرورش استان قبول دارد که این مبلغ را بدهکار بوده و تلاش می‌کنیم که این بدهی را رفع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان در حال انجام است، اظهارکرد:ه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید و یک طرح ملی است و آموزش و پرورش برای موفقیت در این طرح نیاز به همکاری دیگر دستگاه ها دارد.

لامعی تصریح کرد: موضوع یکپارچه‌سازی دوره‌های پیش دبستانی با محوریت آموزش و پرورش از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در سال‌های گذشته پایه پیش دبستانی بخشی در اختیار آموزش و پرورش و بخش دیگر در اختیار بهزیستی بود، اما امسال طبق بخشنامه اعلام شده محوریت دوره پیش‌دبستانی از آن آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: یکی از موضوعات قابل بررسی در این جلسه اجرای طرح سباح است که در حال حاضر 11 هزار و 47 دانش‌آموز در سطح استان از طرح سباح استفاده می‌کنند.

لامعی با اشاره به برگزاری جشنواره مدرسه‌سازان نیک‌اندیش خراسان جنوبی در سال‌های گذشته در مرکز استان و در تمام شهرستان‌های استان خاطر نشان کرد: امسال نیز با رایزنی‌های صورت گرفته و برای استفاده از ظرفیت خیران استان مقیم تهران و سایر استان‌های کشور و خارج از کشور، برنامه‌ریزی شده تا این جشنواره در تهران برگزار شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 24 آبان 1394 ، کد خبر 948-7914-5 www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین