پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
استاندار آذربایجان غربی گفت: میزبانی ارومیه از چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اتفاق مبارک و سرآغاز اتفاقات جدیدی در حوزه فرهنگی در استان آذربایجان غربی است.

شعار سال: قربانعلی سعادت دقایقی پیش در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در حسینیه ثارالله ارومیه در حال برگزاری است اظهار داشت: در استان آذربایجان غربی باید توجه به مسائل قرآنی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و خیرین نیک اندیش بیش از گذشته برای وقف‌های بزرگ قرآنی شناسایی شده و راهنمایی شوند.

سعادت با ابراز خرسندی از برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی تصریح کرد: امروزه به برکت جمهوری اسلامی ایران شاهد رشد چشمگیر فعالیت‌های قرآنی در ارومیه هستیم.

وی افزود: توسعه فعالیت‌های قرانی در ارومیه در حالی اتفاق افتاده که پیش از انقلاب این شهر را پاریس ایران می‌نامیدند و جشنواره انتخاب دختر شایسته برای اعزام به اسرائیل در این شهر برگزار می‌شد ام اینک اربعین مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهر میزبانی می‌شود.

سعادت اظهار داشت: اینکه امروز شاهد ستارگان قرآنی در ارومیه هستیم و با وجود تعدد اقوام و ادیان تشکل‌های مردمی و سمن‌های قرآنی فعالیت دارند، نشان دهنده تحول فرهنگ قرآنی در این استان و شهر ارومیه است.

وی افزود: استان آذربایجان غربی با سه کشور همسایه است و شبکه‌های ماهواره‌ای برای انحراف جوانان این خطه تلاش می‌کنند، با این وجود جوانان استان در عرصه قرآن افتخار می‌آفرینند که جای شکرگزاری دارد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: نظام اسلامی ایران فارغ از هر گرایش و جناح به گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و اجرای قانون اساسی که برگرفته از قرآن کریم است، توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: قرآن مایه وحدت است، به ویژه در آذربایجان غربی به جهت تعدد اقوام و مذاهب؛ امیدواریم این انسجام و همدلی در سایه قرآن تداوم یابد و بتوانیم در مسیر نشر و گسترش فرهنگ قرآنی خدمتگزار باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 شهریور 96، کدمطلب: 1513972 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین