پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر در اماکن عمومی شهرستان فردیس توجه ویژه‌ای شود.

شعار سال: حسن جهانشاهلو پیش از ظهر پنجشنبه در ستاد احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان فردیس،با تأکید بر توجه به این فریضه مهم، اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر تنها به مسئله بدحجابی مربوط نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مسئله عفاف و حجاب در جامعه، گفت:دادگستری فردیس بیش از هر جای دیگری به ساماندهی در این زمینه نیاز دارد زیرا روزانه بیش از ۷۰۰ نفر در دادگستری شهرستان رفت‌وآمد می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به اینکه دادگستری باکمبود نیرو مواجه است، بر همکاری دیگر ادارات تأکید کرد و گفت:برخی عمداً باحجابی نامناسب به دادگستری وارد می‌شوند، لازم است به موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر در اماکن عمومی شهرستان فردیس توجه ویژه‌ای شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه امربه‌معروف، گفت: باید اقدامات در این زمینه با دقت بیشتری انجام شود زیرا جامعه همیشه نیازند امر به معرف و نهی از منکر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 4100517: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین