پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: ریشه بسیاری از گرفتاری‌های کنونی در دستگاه قضایی به خارج از آن بر می‌گردد و متاسفانه ناکارآمدی برخی دستگاه‌های اجرایی منجر به وارد شدن فشار مضاعف به دستگاه قضایی می‌شود.

شعار سال: احمد فاضلیان در جریان بازدید از فرودگاه پیام با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمندی که در این فرودگاهوجود دارد، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون آن طور که شایسته این مجموعه بوده به آن توجه نشده و در اثر غفلت‌ها، این مجموعه با وجود ظرفیت‌های عظیم در برنامه سفر رئیس جمهور به استان البرز نیز گنجانده نشده بود.

وی اضافه کرد: نگاه مسئولان به این مجموعه نباید استانی و بومی باشد برای اینکه با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و پتانسیل انسانی مجموعه، ایجاب می‌کند مشکلات و مسائل آن به طور ویژه بررسی شود و دولت نیز زیرساخت‌های لازم را برای حضور بخش خصوصی فراهم کند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز با اشاره به گزارشی که توسط مدیر فرودگاه پیام در مورد شرایط این مجموعه ارائه شد بیان کرد: موضوع تعیین تملک بخشی از این مجموعه سببنگرانی است و دستگاه قضایی این آمادگی را دارد که برای حل این مشکل در چارچوب قانون اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: دستگاه قضایی بر حسب وظایف خود این آمادگی را دارد فضایی امن را فراهم کند تا زمینه حضور بخش خصوصی فراهم و آرامش و رفاه برای مردم ایجاد شود.

فاضلیان با تشریح دیدگاه دستگاه قضایی در زمینه اشتغال و تاکید بر اینکه حل معضل اشتغال، بزهکاری را کاهش می‌دهد، گفت: ریشه بسیاری از گرفتاری‌های کنونی در دستگاه قضایی به خارج از آن بر می‌گردد و متاسفانه ناکارآمدی برخی دستگاه‌های اجرایی منجر به وارد شدن فشار مضاعف به دستگاه قضایی می‌شود.

ویبا انتقاد از عدم پیگیری مشکلات مجموعه فرودگاه پیام توسط مسئولان آن در دستگاه قضایی تصریح کرد: برای حل مشکلات مجموعه کارگروهی در دادگستری استان تشکیل می‌شود و دادستان مرکز استان ماموریت خواهد یافت به طور ویژه موضوعات مرتبط با این مجموعه را پیگیری کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 آبان 96، کدمطلب:1565522، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین