پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه گفت: بد‌اخلاقی، کاهش صبر و تحمل و به فراموشی سپردن متانت و آرامش دلیل افزایش طلاق‌های امروزی و دعواهای خانوادگی است .

شعار سال: علی نیازی شامگاه چهارشنبه در اجتماع بزرگ "من خانواده‌ام را دوست دارم" با اشاره به تعداد کثیر پرونده‌هایی با محتوای بداخلاقی و اختلافات خانوادگی، اظهار داشت: مهمترین بنیاد تشکیل‌دهنده‌ جامعه خانواده است و زنان به‌عنوان محور اصلی آن با رعایت عفت و شئونات اسلامی در خانه و خانواده باعث مستحکم شدن این نهاد اصلی جامعه هستند و در نهایت باعث سالم ماندن جامعه می‌شوند.

وی علت کثرت تشکیل پرونده‌های فعلی را موضوعات اخلاقی خانواده و زوجین خواند که ناشی از تاثیرگذاری فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره است که گاهأ ناهنجاری و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه، اضافه کرد: بد‌اخلاقی، کاهش صبر و تحمل و به فراموشی سپردن متانت و آرامش دلیل افزایش طلاق‌های امروزی است و تأثیرگذاری ابزارهای جنگ نرم نظیر فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ایی در بین خانواده به حدی است که آن‌ها را از زندگی اسلامی دور کرده است.

نیازی یادآور شد: از پایه‌های اصلی زندگی اسلامی حجب و حیا و رعایت متانت و آرامش است که امروزه به دلایل پوچ و بی‌معنی به فراموشی سپرده شده است.

وی در پایان بدحجابی و بی‌عفتی را باعث سستی در جامعه و بی‌بندباری خواند و تصریح کرد: اگر حجاب فردی و اجتماعی در بین اشخاص رعایت شود جامعه از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بدحجابی در امان خواهد ماند.

همایش بزرگ «من خانواده‌ام را دوست دارم» به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور معاون فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه موقت و امام جمعه اهل سنت بندرلنگه و جمعی ازمردم فهیم بندرلنگه در سالن اجتماعات شهید اسدپور برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان هرمزگان، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421002084:www.hormozgan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین