پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
سخنران و کارشناس مذهبی در مراسم اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده در کرج: مسائل اقتصادی و رکورد اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است اما نمی‌توان حجاب را نادیده گرفت و از ناهنجاری‌های رو به افزایش بدحجابی در جامعه غافل شد.

شعار سال: پیش از ظهر امروز حجت‌ الاسلام علی سرلک در مراسم تجمع صیانت از حریم خانواده که در تالار شهدان نژاد فلاح برگزار شد با اشاره به لزوم رعایت حجاب فاطمی و زینبی(س) در جامعه اسلامی اظهار داشت: امروز براستی لازم است مسئله حجاب به سمت و سویی صحیح هداست شده و ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه مسئله بیکاری و رکود اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت : با این وجود اگر این مسائل را به اندازه ای بزرگ بدانیم که به مسئله مهم حجاب رسیدگی نشود در اشتباه هستیم، مسائل اقتصادی و رکورد اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است اما نمی‌توان حجاب را نادیده گرفت و از ناهنجاری های رو به افزایش بدحجابی در جامعه غافل شد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: مسئله حجاب جزو مسائل مهم است و برخی ندانسته و یا نخواسته این موضوع را کوچک می‌دانند و این در حالی است که حجاب از جمله مهمترین مسائل حال حاضر در کشور است.

سرلک ادامه داد: حجاب تنها به معنای حجاب پوششی نیست بلکه حجاب در گفتار و کلام نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و متأسفانه امروز در فضای مجازی می بینیم که بعضی از افراد حیا، عفت و حجاب را زیر سوال برده و به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک می کنیم.

وی افزود: در قرآن کریم نیز نگاه و آیات ویژه ای در باب چگونگی پوشش زنان وجود دارد و این موضوع بیانگر اهمیت بالای حجاب است.

این کارشناس مذهبی در پایان به ضرورت و اهمیت کار فرهنگی در این خصوص اشاره کرد و گفت: طبق فرامین رهبر انقلاب اسلامی کار فرهنگی باید با دقت و توجه بسیار انجام شود و در غیر این صورت بهتر است کار فرهنگی را انجام ندهیم.

سرلک افزود: جنگ امروز جنگی تمام عیار است که دشمن حجاب و عفاف زنان ما را نشانه رفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان البرز، تاریخ انتشار 21 تیر 96 ، کد مطلب: 13960421000876:www.alborz.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین