پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۲۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه ایجاد نشاط جوانی با توسعه منکرات محقق نمی شود، مقابله با بدحجابی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: وقتی مردم خاموش هستند بی حجابی بیشتر می شود.

شعار سال: آیت الله سید احمد علم الهدی صبح روزدوشنبه  در خطبه های نماز عید سعید فطر که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهارکرد: خوشبختانه طی سال های گذشته در مناطق حاشیه شهر مشهد که اقشار آسیب پذیر در آنجا ساکن هستند، اقدامات بزرگی از سوی آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای انقلاب انجام شده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان نیز در روستاها، حاشیه شهر و در نقاط مستضعف نشین، سفره‌هایی افطاری وسیع و گسترده توسط آستان قدس پهن شد که از این اقدام تشکر و قدردانی می کنیم.

مسئولان فضای مجازی را کنترل کنند

امام جمعه مشهد در ادامه سخنان خود انتقاد از عدم نظارت بر فضای مجازی بیان کرد: این درست نیست که نسل جوان خودمان را به یک فضای باز بدون محدودیت و آلوده به فرهنگ بیگانه بسپاریم، اگر قرار شد در فضای حقیقی کشور ناامنی باشد و ناموس،خانواده و جان مردم امنیت نداشته باشد آیا مسئولان نظام می توانند بگویند ما مسئولیتی نداریم؟

علم الهدی گفت: فضای مجازی مانند فضای واقعی است و در این فضایی که هیچ امنیتی وجود ندارد چگونه می شود مسئولان بگویند ما مسئول نیستیم در حالی که اسباب نظارت بر این فضا مهیا است.

مقابله با بدحجابی وظیفه همه است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد:شرافت پیامبر(ص) در کشور ما به توسعه ارزش ها وفرهنگ پیغمبر(ص) است و دختران و زنان ما با حفظ حجاب و عفاف، عامل ایجاد شرافت برای پیغمبر(ص) هستند.

علم الهدی گفت: اگر مسئولان در موضوع بدحجابی مردم و مسئولان بی تفاوت باشند در حقیقت در مبازره با شرافت پیامبر(ص) و اهانت به رسول خدا بی تفاوت هستند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: عده ای از متدینین مدام شکایت بدحجابی را به بنده می کنند که من در پاسخ می گویم شما چرا ساکت هستید. وقتی مردم خاموش هستند بی حجابی بیشتر می شود.

وی بیان کرد: این که همه بگویند نیروی انتظامی بیاید جلوی بد حجابی را بگیرد درست نیست و این مهم وظیفه ای عمومی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: کسانی که دم از نشاط جوانی می زنند و توسعه منکرات شرعی را به عنوان شادی مطرح می کنند دروغگو هستند.

علم الهدی افزود: آنها به فکر سرنوشت، اشتغال و ازدواج جوانان نیستند و می خواهند با ترویج بی بندوباری به بهانه شادی و نشاط، جوانان را به دنبال خود راه انداخته و اردوکشی سیاسی کنند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها و بارها به موضوع جوانان و حمایت از آنها اشاره کرده اند گفت: اولویت امروز جوانان ما شادی و نشاط به واسطه بی بند وباری و مفاسد اخلاقی نیست بلکه جوانان ما نیازمند شغل و سقفی برای شروع زندگی مشترک هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: وظیفه امروز همه مسلمانان مجاهدت در برابر ناپاکانی است که می خواهند جلوی توسعه اسلام را بگیرند ، زیرا آنها تلاش می کنند دنیا را در اختیار گرفته و به دزدی و چپاول ملت ها بپردازند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 5تیر 96، کدمطلب:486630، www.alef.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
0
مقابله با بد حجابی را باید استاندارد کنیم . وگرنه برخورد سلیقه ای باعث دوری مردم یا دریدگی برخی از افراد مسئله دار می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
0
حجاب و بی حجابی دو مقوله امر به معروف و نهی از منکر را در بر می گیرد که وظیفه همگانی است. اما وقتی بحث در حوزه برنامه ریزی دولت است و قانون، وظیفه افراد و سازمان های خاص است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین