پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
امام جمعه موقت همدان بااشاره به اینکه ماه رمضان آثار مثبتی را به دنبال داشته است، اظهار داشت: نباید آثار مثبت به دست آمده از این ماه را به راحتی ترک کنیم.

شعار سال: حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: فقط اعمال انسان‌های با تقوا مورد پذیرش الهی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به آیه ۱۸۳ از دومین سوره قرآن گفت: روزه برای کسب تقوا است و اگر یک ماه مانور عبادی داشتید اما نتیجه اش تقوا نداشته هیچ چیزی کسب نکرده اید.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به اینکه ماه رمضان آثار مثبتی را به دنبال داشته است، اظهار داشت: نباید آثار مثبت به دست آمده از این یک ماه را به راحتی ترک کنیم.

وی عنوان کرد: یک ماه سختی ها و تحمل مشکلات برای کسب تقوا بوده و هرکس حتی افراد روزه خوار که علنی نخورده اند و احترام نگه داشته اند در پیشگاه پروردگار قدمی برداشته پس باید آن راحفظ کند.

امام جمعه موقت همدان بابیان اینکه نباید از گروهی باشیم که فقط در ماه رمضان نماز و روزه ای دارند، گفت: باید ارتباط خود را با قرآن کریم حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نماز جماعت نباید ترک شود هرچند ممکن است برخی خدای ناکرده نماز را ترک کنند، گفت: باید آثار رمضان را برای خود حفظ کنیم.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به اینکه در روز عید فطر کمک های فراوانی به مردم بی بضاعت شد که در ایام بعد از ماه رمضان نیز باید ادامه یابد، گفت: کارهای شایسته ای که در ماه رمضان تمرین کرده ایم باید ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ماه رمضان جمعیت های فراوانی را به سوی خدا برده است، گفت: جمعیت مسلمان ایران بسیار بالا و پیشتازتر از سایر کشورها است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه مسکو بیشترین جمعیت در نماز عید فطر را داشت، عنوان کرد: حضور پرجمعیت مردم در نماز عید فطر نشان‌دهنده اسلام قوی است که باید از آن برای سعادت اخروی استفاده کرد.

خطیب جمعه همدان در خطبه دوم نمازجمعه همدان بیان داشت: روز جهانی قدس جمعه آخر ماه رمضان بود که با آن گرما مردم در صحنه حاضر شدند و ما از مردم مسلمان و انسانهای خدمت گذار به محرومان تشکر می کنیم.

وی بااشاره به هفته قوه قضائیه و حادثه هفت تیر گفت: آن فاجعه بزرگ به دست نفاق برای جامعه ما پیش آمد و شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران امام و انقلاب را از میان برداشت تا شاید بتواند انقلاب را ازمیان بردارد که این حسرت را به گور خواهد برد.

جوادی ضمن تسلیت سالگرد شهادت آیت‌الله صدوقی و لزوم آشنایی بیشتر نسل جوان با این شخصیت عنوان کرد: نفاق افراد مومن زیادی را از امت اسلامی گرفته است که باید هوشیار بود و راه شهدا را ادامه داد.

وی با اشاره به جنایت آمریکا در سال ۶۷ عنوان کرد: در سال ۶۷ دست جنایتکار آمریکا در چنین روزهایی هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرد.

حجت الاسلام جوادی افزود: آمریکا حدود ۳۰۰ مسافر زن و بچه را در آب های خلیج فارس سرنگون کرد که امیدوارم خداوند توانا سردمداران آمریکا را سرنگون کند.

وی با تاکید بر اینکه باید بدانیم دشمن از ابتدا برای این نظام مقدس اسلامی مشکلاتی را پیش آورده اما تا الان شکست خورده است، ادامه داد: به لطف خداوند متعال و وجود رهبری فرزانه، دشمنان همیشه شکست خورده‌اند و پرچم اسلام به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 9 تیر 96، کد مطلب: 4017426:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین