پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
آئین گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور گسترده مردم در سراسر استان سمنان برگزار شد و تنها در شهر مهدی‌شهر این آئین قرار است عصر فردا برگزار شود.

شعار سال: مردم انقلابی و بصیر استان سمنان همگام با مردم سراسر کشور با حضور در مساجد میزبان برگزاری آئین ویژه گرامیداشت هفتم تیر، یاد و خاطره شهدای گران‌قدر این حادثه ناگوار را گرامی داشتند.

آئین ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان سمنان با اطلا‌ع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بعد از نماز مغرب و عشای امروز در مسجد پنج‌تن آل عبا برگزار شده و دکتر علیزاده یکی از کارشناسان مسائل سیاسی کشور سخنران این آئین بود.

مردم شهرستان شاهرود نیز میزبان سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول سنایی راد» معاون سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر بودند که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

آئین ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان دامغان نیز با سخنرانی دکتر رضازاده تحلیل‌گر مسائل سیاسی بعد از نماز ظهر و عصر امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

مردم انقلابی شهرستان‌ میامی نیز بعد از نماز مغرب و عشای امروز در مسجد جامع این شهر یاد و خاطره شهدای هفتم تیر را گرامی داشتند و سخنران این مراسم نیز حجت اسلام علی عرب اسدی از کارشناسان برجسته حوزه‌های علمیه استان سمنان بودند.

آئین ویژه گرامیداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان گرمسار روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسن حسینی از تحلیل‌گران سیاسی استان سمنان برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز از بعد از نماز مغرب و عشای امروز سخنران آئین ویژه بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شهرستان سرخه بود که در محل هیئت رزمندگان این شهرستان برگزار شد.

این آئین ویژه در شهرستان آرادان بعد از نماز مغرب و عشای امروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام شریفی‌نیا امام‌جمعه آرادان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

بر اساس اعلام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، مردم شهرستان مهدی‌شهر نیز قرار است بعد از نماز مغرب و عشای فردا در مسجد امام علی (ع) این شهر میزبان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر در آئین ویژه گرامیداشت شهدای هفتم تیر باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7 تیر 96، کد مطلب: 1448539:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین