پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
امام جمعه گرگان حجاب را حافظ شخصیت زن دانست و گفت: اگر مخالفت با کشف حجاب می شود به این خاطر است که جز فساد و بی بند و باری چیز دیگری ندارد.

شعار سال: آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به مساله مصرف انرژی بویژه برق در فصل گرما و تابستان اظهار کرد: مسئولان از مردم می خواهند که در مصرف آب صرفه جویی کنند تا گرفتار قطع آب نشویم، اما امروز یکی از موضوعات مهم دیگر مساله صرفه جویی در مصرف برق است و مردم بویژه در ساعات 13 تا 17 بعدازظهر از مصرف بی رویه برق پرهیز کنند.

وی با اشاره به آغاز هفته مالیات و نقش مهم آن در اقتصاد کشور گفت: اگر همه مردم مالیات های خود بموقع پرداخت نمایند، نقش و تاثیر آن در مساله مدیریت اقتصاد به خوبی بر همگان روشن می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: همه مردم از کارهایی که دولت انجام می دهد همچون جاده، برق و کارهای دیگر استفاده می کنند و لازم است با پرداخت به موقع مالیات در پیشرفت کشور مشارکت کنند.

نورمفیدی با اشاره به 19 تیر سالروز کودتای نوژه و خنثی شدن آن و شرح کوتاهی از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن کودتا با کمک یک خلبان، تصریح کرد: آمریکایی ها از همان روزی که انقلاب به ثمر نشست به دنبال این بودند که ضربه ای بزرگ به آن وارد کنند.

امام جمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن 17 شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای، عنوان کرد: افرادی که به سمت این ورزش می روند از شعارهایی با محتوای خدا و پیامبر (ص) استفاده می کنند، ورزش پهلوانی یک ورزش ایرانی اسلامی است و نیاز دارد تا به آن توجه شود و جوانان ما در کنار گود ورزش را فرا گیرند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان گفت: مساله حجاب و حفظ حجاب یک امر الهی است و همه کسانی که به حکم الهی پایبند هستند حجاب را پذیرفته اند، حجاب محدودیت نیست بلکه باعث می شود تا شخصیت زن حفظ شود، شخصیت زن به علم و کمال است.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: اگر مخالفت با کشف حجاب می شود به خاطر این است که جز فساد و بی بند و باری چیز دیگر ندارد، خانمی که حجاب داشته باشد می تواند به بالاترین مراحل علمی هم برسد، افراد بسیاری هستند که با حفظ حجاب توانستند به مدارج بالا برسد، حجاب حافظ شخصیت زن است و بی بندباری زن شخصیت زن را از بین می برد.

نورمفیدی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید به فکر پرداخت مطالبات کشاورزان باشند، افزود: یکی از گلایه های مردم و کشاورزان این است که مطالبات آنان پرداخت نشده است.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: مسئولین استانی باید فعال ‌تر شوند، زیرا کشاورزان گندم های خود را تحویل داده و نیاز دارند که پرداختی های آنان بموقع و به صورت کامل انجام شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 17 تیر 1394، کد مطلب: 964-692-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین