پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر افزایش اقدامات فرهنگی اجتماعی پلیس در طرح ساماندهی دریا گفت: فعالیت‌های فرهنگی پلیس در سواحل استان مازندران تقویت شود.

شعار سال: به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی در نشست تخصصی طرح ساماندهی ساحل و مناطق گردشگری مازندران اظهار داشت: فعالیت‌های پلیس در قالب اقدامات ایجابی یکی از رویکردهای مهم و موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: ایجاد نمایشگاه‌های سیار و اجرای برنامه‌های متنوع با هدف ارائه آموزش‌های سبک زندگی اسلامی از مهم‌ترین اقدامات ایجابی نیروی انتظامی برای این منظور در سواحل دریا است.

میرفیضی، تصریح کرد: با توجه به افزایش طلاق در جامعه، بخشی از اقدامات ایجابی پلیس در سواحل به این موضوع اختصاص یافته است.

وی تهدیدات در حوزه فضای مجازی را یکی دیگر از آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز عنوان و تصریح کرد: به همین منظور نمایشگاه‌های سیاری با موضوع آسیب‌های ناشی از فضای مجازی در سواحل و مناطق گردشگری استان برپا و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران توزیع 40 هزار بروشور با موضوعات عفاف و حجاب، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، طراحی 17 عنوان بنر در 1963 متر مربع برای نصب در مناطق گردشگری، تفریحی و ورودی استان در محورهای مواصلاتی، اجرای برنامه‌های رادیویی با حضور کارشناسان انتظامی را از دیگر اقدامات ایجابی پلیس در طرح دریا برشمرد.

میرفیضی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی همانند تئاتر خیابانی با موضوع عفاف و حجاب، اعتیاد و طلاق با همکاری گروه‌های هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری گروه تبلیغی بقیه‌اللهخاطرنشان کرد: گروه فرهنگی تبلیغی بقیه الله از آغاز طرح تابستان همکاری خود را با فرماندهی انتظامی استان آغاز کرده و تاکنون برنامه‌های متنوعی را با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرا در آورده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 19 تیر 96 ، کد مطلب: 1460231:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین